Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Kan man sende inn "tolldokumentasjon" per email?

De skal visst åpne og sjekke om det er kokain i truenutritionpakken min, men gidder ikke printe ut for å så sende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx
Kan man sende inn "tolldokumentasjon" per email?

De skal visst åpne og sjekke om det er kokain i truenutritionpakken min, men gidder ikke printe ut for å så sende.

Jeg har mailet dem dokumentasjon tidligere, og har ikke hatt noe problemer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker folk #hastags på facebook?

#Det #er #ufatttelig #irriterende #å #lese #slike #statuser #spesielt #når #hvert #jævla #ord #er #hashtagga #YOLOLOLOLOL

Dette er absolutt ikke et dumt spørsmål, det er en dum ting å gjøre (n) People are stupid :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer nok til å angre i morgen:p god natt:p

Eg har ein herlig tendens til å ikkje bli fyllasjuk! Men eg burde kanskje bli det, for kroppen min kan umulig ha godt av så mye drit.

Men om eg ikkje er fyllasjuk så lover jeg på tro å ære at eg skal ha dårlig samvittiget for all spamminga! LOVER!!! :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, dere kommer til å se mye til meg på denne tråden!

Her er dagens bidrag til dere som igrer etter å svare på noen dumme spørsmål!

Jeg har sett rundt om kring her på forumet at det er folk som nevner 5/3/1, hva betyr dette?:huh:

Bonusspørsmål: Hva er å perse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, dere kommer til å se mye til meg på denne tråden!

Her er dagens bidrag til dere som igrer etter å svare på noen dumme spørsmål!

Jeg har sett rundt om kring her på forumet at det er folk som nevner 5/3/1, hva betyr dette?:huh:

Bonusspørsmål: Hva er å perse?

Jeg vil ta bonusen! :D

Perse er å ta personlig rekord, enten i vekten du løfter eller i antall repetisjoner. Eventuelt bedre tid eller lengre distanse enn før på jogging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurte på noe dumt noe. Når man teller kalorier, og jeg skal feks ned i vekt. hva går jeg ut i fra. la oss si at jeg har pleid å spise 2000 kcal men jeg forbrenner bare 1500 kcal. jeg har da "bestemt" meg for å ligge i 200 kcal i underskudd for jevn nedgang. er det under de 2000 jeg pleier å spise eller de 1500 jeg vanligvis forbrenner? utdypt svar setter jeg STOR pris på =D =D =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte på noe dumt noe. Når man teller kalorier, og jeg skal feks ned i vekt. hva går jeg ut i fra. la oss si at jeg har pleid å spise 2000 kcal men jeg forbrenner bare 1500 kcal. jeg har da "bestemt" meg for å ligge i 200 kcal i underskudd for jevn nedgang. er det under de 2000 jeg pleier å spise eller de 1500 jeg vanligvis forbrenner? utdypt svar setter jeg STOR pris på =D =D =D

Det her var vanskelig å forstå. Sier du at du pleide å spise 2000kcal og holdt vekten der? At dette er vedlikeholdsnivået ditt? I så fall skal du spise 200kcal i underskudd fra 2000 = 1800kcal. Hva mener du med at du vanligvis forbrenner 1500kcal og hvordan vet du i så fall det? Og nei, jeg tviler sterkt på at du skal spise 1300kcal om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser ikke det. var bare ett eksempel. har gjort mange justeringer i kostholdet mitt uten å se noe resultater. så lurte bare på om det var fordi jeg ikke hadde senket kcal nok i forhold til hva jeg forbrenner i løpet av en dag. jeg har alltid trodde at vist jeg feks spiste 3000 kcal om dagen og lå jevnt på 80 kilo så ville jeg gå ned med en gang jeg skrudde kcal ned til 2000. Men siden det ikke skjer noe forandring så lurte jeg på om det gjaldt i forhold til hva jeg forbrenner på en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser ikke det. var bare ett eksempel. har gjort mange justeringer i kostholdet mitt uten å se noe resultater. så lurte bare på om det var fordi jeg ikke hadde senket kcal nok i forhold til hva jeg forbrenner i løpet av en dag. jeg har alltid trodde at vist jeg feks spiste 3000 kcal om dagen og lå jevnt på 80 kilo så ville jeg gå ned med en gang jeg skrudde kcal ned til 2000. Men siden det ikke skjer noe forandring så lurte jeg på om det gjaldt i forhold til hva jeg forbrenner på en dag.

Hvis du alltid har spist 3000kcal (ja dette er hypotetisk sett) og da har vært i kalorioverskudd vil du gå opp i vekt. Hvis vedlikehold for deg ligger på 2000kcal og du begynner å spise det vil du holde vekta, selv om du spiste 3000kcal tidligere - for da gikk du opp i vekt. Skal du gå ned i vekt må du ligge under vedlikehold, altså under 2000kcal.

Forsto jeg deg riktig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...