Gå til innhold

favorittmaten og godteriet deres?


Siren B B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mat: hjemmelaga pizza med karbonadedeig, bacon, løk, ananas og ost. Tikka masala fra en bra restaurant med nan og hele pakka. Taco, sushi (med fritert scampi), mammas makaronigrateng med kjlttpølse og bacon, cheeseburger og pommes frites...

Godteri: melkesjokolade, moccamelkesjoko, freia premium 70%, potetgull, holiday dip, Pepsi max, cashewnøtter, rosinboller, is, smash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAT: stekt sopp!!!! (altså slik skikkelig bra laget sopp-stuing ting som fåes på enkelte restauranter. YUM!!) Elsker også plukkfisk - server med potetmos. Og nachos.

GODIS: spiser det så enormt sjeldent. Hade fast lørdagsgodt før men denne siste tiden har fatisk ikke lysten vært der. Men gamle favoritter var i alle fall de der bittesmå røde og blåe mini-kulene (candyking?) i løsvekt, yoghurtnøtter, walters mandler, bounty og Troika. Nå går det heller i iskrem hvis det skal "skeies ut" og da blir det ofte en av de mange dream-is-variantene da jeg liker dem veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moussaka, pizza, oordentlig tilberedt kalkun(liker ikke sånn ferdigdriiid i pose), osmanish, baconsurret indrefilet med hjemmelaga potetmos og soppstuing, hjemmelaget pizza med plenty ost og kjøtt, kebab i alle varianter(rull,pita,tallerken), fiskeboller i hvit saus, gammelsalta sei, all fisk generelt og sist men ikke minst.. livretten min: Pasta.

Godteri: Alle typer sjokolade, alt som finnes av smågodt..og det godteriet jeg elsker mest i hele verden er nok vaniljefudgegreiene de selger i smågodt hylla. Har også en stor kjærlighet for søt gjærbakst.. Boller i alle mulige varianter og kanelknuter.. hadde nok spist en hel kanelkringle på egenhånd om jeg hadde kunnet. :)

Spiser egentlig alt jeg kommer over.. men det over er favorittene. NAM!!!!!!!

Ser at jeg nevnte pizza to ganger.. ups. Men da er jeg vel ekstra glad i pizza da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat: her er det vanskelig å velge, fins jo såå mye godt! Ovnsbakt laks, chickentandoori, fajitas, biff med supergod soppstuing, italiensk hjemmelaget pizza er på topplisten i hvertfall.

Godteri: Sjokolade! Som ikke inneholder gelè eller marsipan. Også har jeg dilla på frenchfries for tiden. Is fra Yogurtheaven er også himmelsk.

Edit: shitt, nå fikk jeg så lyst på is :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...