Gå til innhold

favorittmaten og godteriet deres?


Siren B B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mat: Pizza, taco, nachos og hjemmelaget blomkålsuppe m/bacon biter

Fixed that for you. Thank me later.

"Warning: Nuclear warhead approaching".

Mat: kebab. Stor føkkings kebab med alt på og 10 liter saus. 300gr+ burger med bacon, sylteagurk, jalapenos og cheddar/jarlsberg ost, med pommes frites. Peppes pizza med shinke, ost, og champinjong. Tacowraps (Pig-warning), "propah english breakfast, mate. Cherio". Bacon. All things with bacon. Reinsdyrkjøtt med stekt sopp, meierismør og stekt løk, med litt ost på toppen.

"Warning: May or may not cause diabetus"

Godis: potetchips ala Sørlandschips med texas/bbq krydder, ost&løk (killer breath, yo) chips. Krokodiller (de svarte er fav), ALL form for karamell (sjokolade med karamell, rein myk karamell) SMØR-muthafawkin-BUKK, Dr.Pepper, Red Bull, Mountain Dew, Snickers, Bounty, Twix, TOPPRIS(ikke plata, men bar), Walters Mandler, Ben & Jerry's (fudge, cookie cream dough, fairly nuts), Hennig Olsen krokan is med peanøtter eller toro brownies (yupp, diabetus), sjokolademelk, gulrotkake med philadelphia topping (jeg er rå på å mekke denne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat: Taco, hamburger fra Fridays, pannekaker stekt i smør med sukker og bacon:D

Godteri: Sjokolade og mexican fiesta(blandet), yoghurtnøtter, candyking smågodt, yoghurtis med belgisk sjokolade, m&m´s, vanilje cupcakes

Lista kan fortsette veeldig mye lenger:D Nå gleder jeg meg til helg:LOL:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskepudding med poteter og hvit saus! (skal jeg være helt ærlig er det egentlig potetene med hvit saus jeg er aller mest glad i).

Bacon er alltid en slager!

Og som godis... Hmm... vanskelig, har ikke godtesug akkurat nå, så vet ikke helt hva jeg skal si... Men ostepop (da mener jeg den EKTE ostepopen- OWLS) sammen med melkesjokolade- DET er godt det!

Og pandalakris. Selv om lukten nesten er bedre enn smaken :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat: Wok, laks, omelett m grønnsaker, grønn lasagne, pastasalat med kylling og pesto...

Godteri: Nesten alt av sjokolade (så lenge det ikke er mintsjokolade eller billigsjokolade som smaker æsj..), salt lakris, yoghurtnøtter, smågodt og yoghurtis

Heh, tror jeg kan si at jeg liker neeesten alt egentlig, men dette er i hvert fall noen av favorittene *matvrak*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er veldig matglad, også veldig glad i å lage mat så det går mye tid på kjøkken.

ovnsbakt laks med mango og curry! ;

Lag først en saus:

1 boks creme fraiche

1-2 ts mango chutney

Salt og pepper

Smak til med curry.

Hell dette i en ildfast form og legg laksefiletene oppå og sett i ovnen på 175-200° i ca 25 minutter.

Serveres med fullkornsris/couscous/pasta/søtpoteter alt etterson hva man liker. Og salat! ;-) beeeste lakseoppskriften jeg vet om!!

Jeg er også veldig "godteglad" og det er ikke vanskelig å finne en unnskyldning for å kose seg litt ekstra.

Men eplekake med iskrem er alltid en slager om ikke BROWNIES! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat: All the food!

Biff, med en skikkelig feit og god saus, bakt potet med en hvitløks/kryddersmørblanding er det få ting som slår.

En skikkelig god tynnbunnet pizza med masse urter er også en høydare.

Og ikke minst: En hjemmelagd burger proppfull av hvitløk, chili og awesome!

Godteri: Sjokolade av nesten alle typer. Mintsjokolade er et hederlig unntak, og noe av det jævligste jeg vet om..

Hahah, denne listen er identisk som min!! Du har god smak! (med det unntak at mintsjokolade er konge selvfølgelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...