Gå til innhold

favorittmaten og godteriet deres?


Siren B B

Anbefalte innlegg

jaa, tittelen sier vel alt? er litt matlei, går for det meste i fiskekaker, pitabrød med skinke og taco hos meg, men har litt lyst å prøve noe nytt og mer "spenstig" mat, i tillegg spiser jeg endel sjokolade og smågodt, hvilket godteri synes dere er best? haha, ganske random post, men spennende å se hvilken mat og godteri folket liker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mat: All the food!

Biff, med en skikkelig feit og god saus, bakt potet med en hvitløks/kryddersmørblanding er det få ting som slår.

En skikkelig god tynnbunnet pizza med masse urter er også en høydare.

Og ikke minst: En hjemmelagd burger proppfull av hvitløk, chili og awesome!

Godteri: Sjokolade av nesten alle typer. Mintsjokolade er et hederlig unntak, og noe av det jævligste jeg vet om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat: All the food!

Biff, med en skikkelig feit og god saus, bakt potet med en hvitløks/kryddersmørblanding er det få ting som slår.

En skikkelig god tynnbunnet pizza med masse urter er også en høydare.

Og ikke minst: En hjemmelagd burger proppfull av hvitløk, chili og awesome!

Godteri: Sjokolade av nesten alle typer. Mintsjokolade er et hederlig unntak, og noe av det jævligste jeg vet om..

ditto. blir så jævla skuffa hver gang jeg putter en sjokolade i munnen som man skulle tro inneholdt masse god flytende karamel, men så er det mintguffen. huff, akk au

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ditto. blir så jævla skuffa hver gang jeg putter en sjokolade i munnen som man skulle tro inneholdt masse god flytende karamel, men så er det mintguffen. huff, akk au

Jeg tror jeg kunne spist en hel "travel value"-stor after eight hver dag om ikke konsekvensene var så lite attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min oppskrift på en slags annerlede type taco, en slags gresk-tyrkisk kebabsomething:

Kyllingkjøttdeig med shish-kebabkrydder (kommer i sånne engangsposer ala tacokrydder), i pitabrød med agurk og tzatziki (Tine har en veldig god variant, men går også an å lage selv.)

Sikkert masse carbz nd shit, men hvem bryr seg, det er seriøst dritgodt.

Favorittgodteri: Alt med sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårruller! Er helt obsessed med det. De er best når du lager helt fra bunnen av, og da kan du jo også bestemme hva som skal være i ;) Også må selvfølgelig sweet chilli saus serveres ved siden av:)

Godteri: Charlottes iskrem Mocca med banan:love: , Ben&Jerrys cookie dough, Henning olsen vaniljeis med opptinte jordbær.. Lista er lang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...