Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Husker mine ble det, også plutselig forsvant de igjen et par dager senere... :/

Jeg ble nødt til å bytte helt om å trene med mye flere repetisjoner en det jeg gjorde tidligere, det var litt ork, men etter en stund var mine klumpete, trege, mannemuskler blitt flotte lange og slanke muskler. Jeg gikk fra 177cm til nærmere 190cm på sokkelesten etter jeg gjorde dette! Men nå har jeg trent så tungt igjen at jeg er nede på omlag 180cm, blir nok å krympe litt til da musklene mine blir så korte og klumpete av det programmet jeg kjører nå!

Det var også viktig å strekke mye ut, det tror jeg bidro til å øke lengden og slankheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble nødt til å bytte helt om å trene med mye flere repetisjoner en det jeg gjorde tidligere, det var litt ork, men etter en stund var mine klumpete, trege, mannemuskler blitt flotte lange og slanke muskler. Jeg gikk fra 177cm til nærmere 190cm på sokkelesten etter jeg gjorde dette! Men nå har jeg trent så tungt igjen at jeg er nede på omlag 180cm, blir nok å krympe litt til da musklene mine blir så korte og klumpete av det programmet jeg kjører nå!

Det var også viktig å strekke mye ut, det tror jeg bidro til å øke lengden og slankheten.

Derfor jeg har krympet? Er jo ganske logisk og da, når man trener mye knebøy så blir man jo presset sammen... Heretter skal jeg tøye ut med å henge opp ned i ribbeveggen mens jeg holder på vektskiver. Skal spørre Tor om han kan hjelpe meg å sette sammen et opp-ned-program.

:rofl::thumbsup: Genialt ! Det var dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To jenter i garderoben på sats

Jente1: Skal vi gå på deli for å kjøpe sjokoladeboller?

Jente2: Boller nå? Vi har jo nettopp trent, blir ikke det litt bortkastet? Jeg har med en banan jeg...

Jente1: Hæ? Nei! Det man spiser etter man har trent kan være hva som helst, for kroppen tror fortsatt at den trener så den glemmer å få i seg de kaloriene

Jente2: Åja, digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To jenter i garderoben på sats

Jente1: Skal vi gå på deli for å kjøpe sjokoladeboller?

Jente2: Boller nå? Vi har jo nettopp trent, blir ikke det litt bortkastet? Jeg har med en banan jeg...

Jente1: Hæ? Nei! Det man spiser etter man har trent kan være hva som helst, for kroppen tror fortsatt at den trener så den glemmer å få i seg de kaloriene

Jente2: Åja, digg!

:rofl::rofl::rofl: !! kroppen tror den trener så den glemmer å få i seg kaloriene.. ja, hadde det enda bare vært så vel :D Mye lurt ute og går her altså ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To jenter i garderoben på sats

Jente1: Skal vi gå på deli for å kjøpe sjokoladeboller?

Jente2: Boller nå? Vi har jo nettopp trent, blir ikke det litt bortkastet? Jeg har med en banan jeg...

Jente1: Hæ? Nei! Det man spiser etter man har trent kan være hva som helst, for kroppen tror fortsatt at den trener så den glemmer å få i seg de kaloriene

Jente2: Åja, digg!

Minner om meg selv den gangen jeg spiste kebab hver gang jeg hadde trent fordi det liksom var greit da.. :eek:

Rart jeg så ut som en stilk den gangen egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To jenter i garderoben på sats

Jente1: Skal vi gå på deli for å kjøpe sjokoladeboller?

Jente2: Boller nå? Vi har jo nettopp trent, blir ikke det litt bortkastet? Jeg har med en banan jeg...

Jente1: Hæ? Nei! Det man spiser etter man har trent kan være hva som helst, for kroppen tror fortsatt at den trener så den glemmer å få i seg de kaloriene

Jente2: Åja, digg!

Håper for all del det var prepubertale jenter! Noe annet ville vært flaut :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Visste dere at det ikke er noe vits med proteinpulver, siden det bare forsvinner i urinen uansett?

Og om det funker så er det fordi produsenten har blandet inn veksthormon i pulveret (dette syns jeg faktisk er litt rart siden jeg bestandig har trodd at du må sprøyte inn veksthormon. Og er ikke veksthormon ganske dyrt til å blande ut med? Hm, jaja.)

-Pushups er en veldig god øvelse for biceps.

*Kilder: diverse gymlærere på videregående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Visste dere at det ikke er noe vits med proteinpulver, siden det bare forsvinner i urinen uansett?

Og om det funker så er det fordi produsenten har blandet inn veksthormon i pulveret (dette syns jeg faktisk er litt rart siden jeg bestandig har trodd at du må sprøyte inn veksthormon. Og er ikke veksthormon ganske dyrt til å blande ut med? Hm, jaja.)

-Pushups er en veldig god øvelse for biceps.

*Kilder: diverse gymlærere på videregående.

hahaha, klassiker! Fikk den så og si hver gymtime av læreren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja nå lo jeg godt... Enorm muskelmasse er nok ikke svaret på min forbrenning..

Men jeg har tatt stoffskiftehormonprøven. Skal ringe legekoontoret for svar i morra :D

Har forresten fått svar på prøven i dag....

Det er ikke noe galt med stoffskiftet mitt. Det er bra, så da er det bare å spise for harde livet og trene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...