Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Jeg trener bare sit ups jeg for da får jeg flat mage"

Haha, det er litt morsomt at jeg trodde det var sant før. Ikke at man bare måtte trene sit-ups, men at x-antall sit ups var veien til flat mage med magerute. Eneste "ruta" jeg fikk var et kjøttsår i korsryggen etter altfor mange repetisjoner - men jeg fikk ikke en eneste jæ*** rute :mad:

:rofl::rofl::rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er litt morsomt at jeg trodde det var sant før. Ikke at man bare måtte trene sit-ups, men at x-antall sit ups var veien til flat mage med magerute. Eneste "ruta" jeg fikk var et kjøttsår i korsryggen etter altfor mange repetisjoner - men jeg fikk ikke en eneste jæ*** rute :mad:

:rofl::rofl::rofl:

hahaha, vi har vært på samme sted :p Jeg hadde en periode hvor jeg tok 100 situps hver kveld før jeg la meg for å få flat mage :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt i garderoben idag, to jenter i samtale om de store tingene: Jente 1 (tydelig trist fordi iPhone er på reperasjon) "Det er rart, men en iPhone er liksom så mye mer enn bare en telefon.." Jente 2: "ja, en iPhone er.. liksom livet ditt!" Jente 1: "jaa...:("

Kollega: "Nå er det jo en gang sånn at de som trener og er opptatt av sunn mat er de som er oftest syke også. nei, jeg spiser potetgull og cola til lunsj jeg, og er aaaldri syk. I tillegg holder vekta seg stabil."

Ekstra dumt med tanke på at hun er sykelig, jeg vil gjette rundt 50 - 60 kilo overvektig. I tillegg skal hun stadig komme med "kostholdstips" til oss yngre jentene som jobber der. Haha, denne dama er så snål at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt i garderoben idag, to jenter i samtale om de store tingene: Jente 1 (tydelig trist fordi iPhone er på reperasjon) "Det er rart, men en iPhone er liksom så mye mer enn bare en telefon.." Jente 2: "ja, en iPhone er.. liksom livet ditt!" Jente 1: "jaa...:("

Kollega: "Nå er det jo en gang sånn at de som trener og er opptatt av sunn mat er de som er oftest syke også. nei, jeg spiser potetgull og cola til lunsj jeg, og er aaaldri syk. I tillegg holder vekta seg stabil."

Ekstra dumt med tanke på at hun er sykelig, jeg vil gjette rundt 50 - 60 kilo overvektig. I tillegg skal hun stadig komme med "kostholdstips" til oss yngre jentene som jobber der. Haha, denne dama er så snål at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.

Vet ikke om jeg skal grine eller le av slike folk som kollegen din, får hvertfall lyst til å rive meg i håret..! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt i garderoben idag, to jenter i samtale om de store tingene: Jente 1 (tydelig trist fordi iPhone er på reperasjon) "Det er rart, men en iPhone er liksom så mye mer enn bare en telefon.." Jente 2: "ja, en iPhone er.. liksom livet ditt!" Jente 1: "jaa...:("

Kollega: "Nå er det jo en gang sånn at de som trener og er opptatt av sunn mat er de som er oftest syke også. nei, jeg spiser potetgull og cola til lunsj jeg, og er aaaldri syk. I tillegg holder vekta seg stabil."

Ekstra dumt med tanke på at hun er sykelig, jeg vil gjette rundt 50 - 60 kilo overvektig. I tillegg skal hun stadig komme med "kostholdstips" til oss yngre jentene som jobber der. Haha, denne dama er så snål at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.

Akkurat det siste der er sykt irriterende! Har en stefar som har en mage som er så stor at han ikke ser føttene sine, og så skal han fortelle meg at jeg har store overarmer og er feit! Forklaringen hans hører fint inne her; "Du er feit fordi du spiser mye godteri, jeg er feit fordi jeg spiser mye sunn mat!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det siste der er sykt irriterende! Har en stefar som har en mage som er så stor at han ikke ser føttene sine, og så skal han fortelle meg at jeg har store overarmer og er feit! Forklaringen hans hører fint inne her; "Du er feit fordi du spiser mye godteri, jeg er feit fordi jeg spiser mye sunn mat!"

For en drittsekk han er! Helt utrolig motbydelig av han å si sånt til deg!! :mad: Hva godt skal det gjøre liksom??!! :mad: Håper du klarer å ignorere kommentarene! :(

Du ser flott ut på det nye bildet btw! In his face! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal forøvrig ikke kjimse for mye av zumba. For min mor var det inngangsbilletten til trening for to år siden fordi det var noe hun mestret. Nå tar hun 90 kg i mark og er utvilsomt mer fit en meg... ;P

Det har du rett i, jeg synes det er bedre enn ingen trening iallefall. For mange er alternativet "zumba/andre timer" og "ingen trening"..dessuten er zumba visstnok veldig gøy! Jeg er uenig i det da, men det er kun fordi jeg har ikke evnen til å bevege føtter og armer samtidig, langt mindre vrikke på rompa og hoftene samtidig (jeg er egentlig relativt myk, men på en zumbatime vil jeg se ut som en påle!):p

Tror jeg må melde meg inn på et kurs for å bli litt flinkere til å bevege flere kroppsdeler samtidig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, enhver bevegelse er bedre enn ingen bevegelse... Så hvis det eneste man trener er Zumba, så er det ihvertfall bedre enn å sitte på ræva i sofaen! Jeg elsker Zumba! Ettersom jeg trener intervall på mølle, spinning og styrke flere ganger i uka, så er det deilig å få myket opp kroppen litt med Zumba eller aerobic el.l. :) Av og til er det godt å bevege seg uten å tenke maxpuls eller antall reps, selv om det er det som er "mest effektivt" m.h.p helse og utseende (så vidt jeg vet da.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må melde meg inn på et kurs for å bli litt flinkere til å bevege flere kroppsdeler samtidig:D

Jeg hang med en gjeng hippier på fridans et halvt års tid, da er man ikke mye påle når man danser ellers i etterkant. Men man må tåle noen blikk av både det positive og negative slaget. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...