Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Dersom det er to tannleger i byn, den ene har perfekte tenner og den andre ikke, hvilken tannlege velger du da å gå til? Den med stygge tenner så klart, siden det nok er han som steller tennene til han andre...

Usaklig eksempel, men det illustrerer et poeng. Det vil i mange tilfeller være mye enklere å bruke kunnskapen sin på andre enn seg selv. I tillegg må vi ta i betraktning at også PTer er utstyrt med ulikt utgangspunkt og ulik genetikk, slik at alle ikke nødvendigvis kan se like fit ut.

Men, jeg er enig i det at en PT i det minste bør se ut som han/hun trener, og åpenbart være opptatt av å trene selv. Men at PTen nødvendigvis skal se gjennomtrent ut bør ikke være noe krav, da ville jeg heller sett på hvordan klientene til denne PTen gjennomsnittlig ser ut, da dette vil danne et mye bedre bilde av hvilke resultater du kan se for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diskusjonen begynte vel med at jeg sa hun ikke hadde fått trent meg hvertfall.. Det ble misforstått; for det var IKKE Pga utseende. Syns hun så helt ok ut, jeg. Bare det at, som sagt, 70% kardio og 30% styrke taler ikke til meg.

Diskusjonen startet da jeg misforstod Amalie sitt utsagn. Jeg tolket det som om at hun ikke ville ha gått til en PT som SÅ ut som hun på bilde i artikkelen som er linket til lengre oppe i tråden. Fra min side var det ingen kritikk mot Amalie overhode, jeg ville bare påpeke at hvordan man ser ut ikke har betydning for hva man har i toppen av kunnskap og hvor godt resultatet kan bli dersom man innleder et samarbeid.

Deretter fortsatte diskusjonen om det er "greit" å ha en PT som ikke er "superfit"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir satt til å forelese i ting som "international business", "consumer behavior", "industriell markedsføring" og generelle markedsføring og strategifag - både på bachelor og masternivå.

Kanskje jeg ikke burde få lov til det da, siden:

Jeg har aldri jobbet med noe av dette i praksis

Jeg er ikke rik

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen startet da jeg misforstod Amalie sitt utsagn. Jeg tolket det som om at hun ikke ville ha gått til en PT som SÅ ut som hun på bilde i artikkelen som er linket til lengre oppe i tråden. Fra min side var det ingen kritikk mot Amalie overhode, jeg ville bare påpeke at hvordan man ser ut ikke har betydning for hva man har i toppen av kunnskap og hvor godt resultatet kan bli dersom man innleder et samarbeid.

Deretter fortsatte diskusjonen om det er "greit" å ha en PT som ikke er "superfit"...

<3

... kanskje jeg bør nevne at den av alle pt-er som har klart å gi meg den beste økten er en som var på grensen til overvektig. Men jeg må si at jeg hadde nok gått til en annen, hadde det ikke vært for at jeg hadde visst at denne personen hadde skapt resultater og får fram ett sinnsykt engasjement. Har også en PT på treningssenteret som er litt hunk med muskler, men ganske blåst i hodet.... Konkluderer med at min overfladiske side sier "gi meg en superfit mann med muskler som PT!!!" mens min indre fornuft sier noe annet... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

En venninne spør, 100 % seriøst : Vil du ha sånn skikkelige muskler du, eller tøyer du ut etter du har trent styrke? Jeg tøyer alltid ut..."

Jeg bare: u fo' reeeeal?:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007

Jeg ler sånn av hun at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :p Hvordan er det muuuulig? :p

Og hun klarte også å si at faren har vært skikkelig veltrent før, å at man kan se det på brystmusklene hans enda, men han har ikke brystmuskler nå lenger da, for nå har han ikke trent på lenge....

:rofl:

Hvis jeg har en dårlig dag, så får hun meg til å le hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHA! er så godt med folk som sier så mye dumt, og ikke skjønner hvor langt ute på vidda de egentlig her.. Makes my day!

Men, vet du om han har gått på skole...? for han virker litt drøy.. Hvordan kan man se på brystmusklene at han har trent tidligere, om de ikke synes lenger.. LOL! :rofl: :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
HAHAHA! er så godt med folk som sier så mye dumt, og ikke skjønner hvor langt ute på vidda de egentlig her.. Makes my day!

Men, vet du om han har gått på skole...? for han virker litt drøy.. Hvordan kan man se på brystmusklene at han har trent tidligere, om de ikke synes lenger.. LOL! :rofl: :rofl:

Heheheheh, nå kommer det som er verst da :p FAREN JOBBER SOM LÆRER !!!! :rofl: Men ja, absolutt, en trenger sånne folk som sier dumme ting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk da dere hvor kult det hadde vært om det virkelig var så lett å få muskler som mange tror! Bare dytte i seg proteinpulver og løfte opp noen vekter og droppe tøyingen? ;)

Da hadde vi hatt mange Arnold'er her i verden.. ;) Er nesten litt glad det ikke er sånn.. Det ligger mange timer på gymmet bak en bra kropp.. og ikke minst riktig og mye mat, god søvn, motivasjon og ja.. lista er lang.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Tenk da dere hvor kult det hadde vært om det virkelig var så lett å få muskler som mange tror! Bare dytte i seg proteinpulver og løfte opp noen vekter og droppe tøyingen? ;)

Må være forsiktig når du trener triceps da ;) Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...