Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Åh, øynene mine blør seriøst av denne tråden! Hadde flere facepalm øyeblikk på jobb idag, var virkelig dagen for det idag.

Kollega 1: (Ser bildene på motivasjonsveggen min) Du vet at du som jente aldri vil ha mulighet til å se sånn ut for det er kun gutter som kan bygge muskler! De jentene der er operert!

Kollega 2: Skjønner ikke at du orker å dytte i deg det der, kan jo ikke være sunt! (spiste svinekjøtt og wok grønnsaker...)

Kollega 3: Proteinshake er bare bortkastede penger for jenter tar ikke opp proteiner i kroppen uansett.

Kollega 4: Du blir feit av styrketrening for musklene trekker til seg fett for å bli større...

Vurderer snart å sette meg i en krok alene på jobben for å få fred for slike folk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, øynene mine blør seriøst av denne tråden! Hadde flere facepalm øyeblikk på jobb idag, var virkelig dagen for det idag.

Kollega 1: (Ser bildene på motivasjonsveggen min) Du vet at du som jente aldri vil ha mulighet til å se sånn ut for det er kun gutter som kan bygge muskler! De jentene der er operert!

Kollega 2: Skjønner ikke at du orker å dytte i deg det der, kan jo ikke være sunt! (spiste svinekjøtt og wok grønnsaker...)

Kollega 3: Proteinshake er bare bortkastede penger for jenter tar ikke opp proteiner i kroppen uansett.

Kollega 4: Du blir feit av styrketrening for musklene trekker til seg fett for å bli større...

Vurderer snart å sette meg i en krok alene på jobben for å få fred for slike folk :p

Hva slags folk jobber du med?? Haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, øynene mine blør seriøst av denne tråden! Hadde flere facepalm øyeblikk på jobb idag, var virkelig dagen for det idag.

Kollega 1: (Ser bildene på motivasjonsveggen min) Du vet at du som jente aldri vil ha mulighet til å se sånn ut for det er kun gutter som kan bygge muskler! De jentene der er operert!

Kollega 2: Skjønner ikke at du orker å dytte i deg det der, kan jo ikke være sunt! (spiste svinekjøtt og wok grønnsaker...)

Kollega 3: Proteinshake er bare bortkastede penger for jenter tar ikke opp proteiner i kroppen uansett.

Kollega 4: Du blir feit av styrketrening for musklene trekker til seg fett for å bli større...

Vurderer snart å sette meg i en krok alene på jobben for å få fred for slike folk :p

Hehe, seriøst..? Er det faktisk folk som sier dette..? Oh lord..! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg klarer IKKE å slutte med å spise godteri, men klarer mer eller mindre å slutte med å drikke brus. Før drakk jeg sikkert 1,5 L cola om dagen, var helt avhengig. Nå drikker jeg brus kun 1 gang i uken på det meste. Men godteri? Klarer aldri å slutte!

Personlig synes jeg det er veldig fint å være litt "kraftig", altså å ha muskler, så jeg prøver å få det. Men er ekstremt vanskelig, man må drikke masse proteinshake og spise helt spessielt. Tror ikke jeg kommer til å klare det!"

-toppliste blogger

Alle som leser bloggen hennes tror jo sikkert på alt hun skriver også. De fleste småjenter som leser bloggen hennes vil jo ha den kroppen, så da vil de jo sikkert følge hennes råd :p

En av kommentarene: "Det er vel ikke sånn at man går opp igjen hvis man slutter med det eller?" :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske kjipt det der ja, jeg blir alltid så feit i helgene, så da er det digg å komme igang igjen på mandagen og omdanne fettet til muskler igjen.

Forøvrig så jeg noe dumt igår på et annet forum (du skjønner nok hvilket, Pinglo):

"Har forøvrig kuttet ut markløft, og knebøy. Føler ikke de øvelsene gir meg noe særlig utbytte."

"Jeg har trent i 6 år med og uten mark/knebøy og nå begynner vekten å bli så store at faren for skader også øker betraktelig når jeg skal kjøre tung mark/bøy. Man trenger ikke baseøvelser for å vokse, det er gammelt svada."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kjipt det der ja, jeg blir alltid så feit i helgene, så da er det digg å komme igang igjen på mandagen og omdanne fettet til muskler igjen.

Forøvrig så jeg noe dumt igår på et annet forum (du skjønner nok hvilket, Pinglo):

"Har forøvrig kuttet ut markløft, og knebøy. Føler ikke de øvelsene gir meg noe særlig utbytte."

"Jeg har trent i 6 år med og uten mark/knebøy og nå begynner vekten å bli så store at faren for skader også øker betraktelig når jeg skal kjøre tung mark/bøy. Man trenger ikke baseøvelser for å vokse, det er gammelt svada."

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"proteinpulver gjør at du kommer til å se ut som en boler" -fra random chick på fest..:rofl:

Denne elsker jeg rett og slett! At folk trur en bøtte proteinpulver vil redusere fettprosenten til 5% og blåse deg opp flere titalls kilo rein muskelmasse over natta uten å løfte en finger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at når du slutter å trene, da blir musklene dine til fett! Nærmest spontant :D

ja, også blir du feit av proteinpulver. og får liten tiss av steroids

det tror jeg må være tidenes mest etablerte treningsmyter. uansett hvor du er kommer noen til å komme med de kommentarene når det er snakk om trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster: finnes det ikke sånne barer hvor jeg ikke får i meg sånn 40 g proteiner?

Jeg: det er jo proteiner du bør få i deg. Holder deg i det minste mett.

Storesøster: Nei, det kommer jo helt an på hvordan resten av kostholdet ditt er. Om du kun spiser proteiner skiller kroppen det bare ut og du blir dehydrert.

Jeg: Eh...

Storesøster: det sa ernæringsfysiologen, og HAN hører jeg på.

Jeg: Okey *palmface*.

Jeg skjønner meg ikke på familien min. De er jo tard hele gjengen. Kan ikke noen komme å lære de opp i kosthold? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Proteinpulver er bare tull, så fort du slutter å trene blir alt sammen til fett". Dette er fra en stefar som også sa følgende i etterkant når jeg motsa han "Nei, dette vet jeg har lest om det på nettet, det er bare tull".

Blir nesten litt håpløs, er altfor mye feilinformasjon ute på nett, blant annet artikler på nrk som helt er imot proteinpulver og ikke sier en eneste positiv ting om det, sånt er altfor misvisende og skulle ikke vært lov :p men heldigvis har vi jo Fitnessbloggen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Proteinpulver er bare tull, så fort du slutter å trene blir alt sammen til fett". Dette er fra en stefar som også sa følgende i etterkant når jeg motsa han "Nei, dette vet jeg har lest om det på nettet, det er bare tull".

Blir nesten litt håpløs, er altfor mye feilinformasjon ute på nett, blant annet artikler på nrk som helt er imot proteinpulver og ikke sier en eneste positiv ting om det, sånt er altfor misvisende og skulle ikke vært lov :p men heldigvis har vi jo Fitnessbloggen da :)

Kjenner til det..! Moren min har oppdaget internett, og stiller seg ikke kritisk til noen ting hun leser der. Off.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det..! Moren min har oppdaget internett, og stiller seg ikke kritisk til noen ting hun leser der. Off.. :p

Jeg har ei mor som også er slik, men stefaren min er værst til tider, er vel bare å gi opp å overbevise, jeg bruker å tenke "jaja dere får tro hva dere vil, jeg vet hva som funker for meg" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Har ingenting med trening å gjøre da, men jeg dør av latter innvendig hver gang en kunde sier:

"Jeg skal ha en sånn rosinbolle uten rosiner"

Kanskje ler jeg fordi jeg står opp klokken 04:30, eller kanskje fordi jeg rett og slett har dårlig humor:rofl: Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...