Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fantastisk tråd:thumbsup:

Jente til annen jente i garderoben: "Jeg trener ikke mage for jeg vil ikke ha sixpack"

Instruktør på gruppetime: "Veldig viktig å strekke ut etter styrketreninga slik at du slipper å få små bulkete muskler"

Ei venninde: "Jeg har hørt at det er masse fett i vannmelon, så det er ikke bra å spise på diett" WTF?!

Den første der var hysterisk morsom! Skulle ønske jeg hadde vært der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel et tegn på at resten av tilværelsen i såfall er rimelig trist.

Det er i grunn det jeg tenker og. Jeg liker å trene, jeg føler meg bra, men det er så mye andre ting det er greit å veksle av med og. Et overdrevent fokus på treningen er jeg overbevist om at man ikke kommer så langt som man vil med... I tillegg til at man glemmer at restitusjon er essensielt. Har inntrykk av at veldig mange jenter (som sannsynligvis ikke er representert her) kjører noen helt ville "treningsprogrammer", der de trener en muskel (tror de da) hver dag, hele uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat hørt dette , men dumt var det ihvertfall. Kommer inn i garderoben etter trening, og der sitter det ei ung jente og spiser kanelboller til store gullmedaljen og surfer på nettet. i treningstøy. Innen jeg kommer meg i dusjen så har hun gått for å trene .. Jeg dusjer, tar meg en tur i badstuen, og begynner å kle på meg. Tok vel max 20 minutter ..Og hvem kommer inn i garderoben igjen og skal dusje da ? Jo, nettopp. Den kanelbolle spisende jenta. Da syntes hun vel at hun hadde trent nok ;) ikke svett engang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente til sine to treningsmakkere: "når du gjør benkpress er det best å ha beina oppå benken, da bruker du hælene til å skyve fra med, og da blir det lettere å løfte!"

Var for øvrig samme jente som også skulle lære de to andre nedtrekk, og presiserte at de måtte dra ned BAK skuldrene.. :confused:

Alt dette begrunnet hun med at det var det ekskjæresten hennes hadde lært henne!

Og da må det jo være sant, ekskjærester er jo kilden til all god treningskunnskap:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du står der med varer for 1500 kroner og får "vil du ha en pose?"

Det er ganske irriterende.

...nei takk, tar bare alle varene under de sinnsykt sterke armene mine og tusler hjem

Jobber i kassa selv, og det er en grunn til at vi spør om dette. Hvis vi bare hiver ut 4-5 poser og tar betalt for de uten å spørre, og det viser seg at du hadde med egne poser (som mange har) er det styr å fjerne de fra kvitteringen igjen, pluss at folk blir sinna av det.

Samme med når vi spør om du vil ha kvittering selv om du bare kjøper et par ting. Det er mange som kjøper for andre, og da vil ha med kvitteringen, men ofte glemmer dette selv. Så kommer de tilbake og sier "hey jeg fikk jo ikke kvitteringen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i kassa selv, og det er en grunn til at vi spør om dette. Hvis vi bare hiver ut 4-5 poser og tar betalt for de uten å spørre, og det viser seg at du hadde med egne poser (som mange har) er det styr å fjerne de fra kvitteringen igjen, pluss at folk blir sinna av det.

Samme med når vi spør om du vil ha kvittering selv om du bare kjøper et par ting. Det er mange som kjøper for andre, og da vil ha med kvitteringen, men ofte glemmer dette selv. Så kommer de tilbake og sier "hey jeg fikk jo ikke kvitteringen!"

Sanne ord. Det er umulig å gjøre alle fornøyde, for det er mange som blir forbanna om de får det du vil ha... Og de som allerede har poser er gjerne de som er mest "gjerrige" og antar det verste med en gang du slenger ned noen poser. Om noen handler for over 500,- av meg slår jeg som regel ikke inn posene, eller slår inn halvparten. Men det vet jo ikke de, så det er fort gjort at de flipper ut fordi de har poser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...