Gå til innhold

[Fast&Furious]Paul Walker(40) er død.


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja dette var forferdelig trist. Hadde det hvert en hvemsomhelst som kræsja den dagen hadde jeg ikke brydd meg. Men akkuratt denne saken satt dypt i hjerterota mi. What a waste! Også så sykt ung. Så mye tid jeg brukte på å mire da jeg var yngre, men nå. Død. Knust. Porche Carrera GT 2005-2013. Du var alt for ung. R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke overrasket over at mange faktisk genuint blir lei seg av dødsfallet. Slik samfunnet er i dag så er det mange som føler nærmere bekjentskap til skuespillere i filmer en til naboen. Jeg kjente det selv litt på kroppen da Ryan Davis fra giantbomb.com døde tidligere i år. Han har jobbet med spillrelatert media i uendlig mange år og jeg har fulgt han ganske lenge. Det var tøft å gå fra å høre å se karen hver eneste dag til å innse at det var en stemme og ansikt man aldri kom til å se igjen. Selv om det var en jeg aldri hadde hatt en samtale med, så var han blitt en så stor del av hverdagen at tapet var merkbart.

At noen velger å småligjøre tapet noen andre føler får være deres sak. Men vi er alle forskjellige og noen blir bare letter knyttet til personer en andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en aldri så liten ironi i hvordan mange ser sitt snitt til å proklamere sin likegyldighet overfor dødsfallet til Paul Walker i samme åndedrag som de uttrykker sin sympati for alle de som dør uten å få noen oppmerksomhet...

Det er forøvrig på ingen måte rart at man har et nærmere forhold til Paul Walker enn til kompisen hans eller en annen person som man ikke kjenner til. Ikke det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en aldri så liten ironi i hvordan mange ser sitt snitt til å proklamere sin likegyldighet overfor dødsfallet til Paul Walker i samme åndedrag som de uttrykker sin sympati for alle de som dør uten å få noen oppmerksomhet...

Det er forøvrig på ingen måte rart at man har et nærmere forhold til Paul Walker enn til kompisen hans eller en annen person som man ikke kjenner til. Ikke det minste.

For meg, er det heller det at disse kjendisene får så oppmerksomhet i det hele tatt. Føler at det sier veldig mye om våre verdier som ett samfunn... Hvis bare filosofi var ett like stort topic i tabloidene som "Miley Cyrus sjokkerer igjen" , kanskje vi hadde kommet noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg, er det heller det at disse kjendisene får så oppmerksomhet i det hele tatt. Føler at det sier veldig mye om våre verdier som ett samfunn... Hvis bare filosofi var ett like stort topic i tabloidene som "Miley Cyrus sjokkerer igjen" , kanskje vi hadde kommet noe sted.

Kommer vi ikke noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everyones life is to be celebrated and, in it's own right, is important.

However, forcing people to mourn over another individuals death, which has nothing to do with that of Paul's, is like forcefully asking someone to mourn the death of a random individual, the same way they would for a brother, sister, parent or friend; it's not going to happen.

Allow people to grieve. Allow people to mourn. Most of the people here had an emotional tie with the man, and may have been influenced by PW in some way or another. Spouting hate, or condemning the admins for sharing a person, who by your words, doesn't have anything to do with fitness or lifting, is down right ignorant and naive (and yes, PW did some lifting in his time).

Universal hedret PW på sin egen måte.

630688293635080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Kommer ann på hva du annser som progressjon. Jeg kunne skrevet en hele bok om hva som er galt med denne verdenen. Lar en litt mer artikkulert person gjør det litt lettere. (Note: Mye som ikke anngår Norge, men i det faktumet om vi progresserer i riktig rettning så"

http://www.newstatesman.com/2013/10/russell-brand-robert-webb-choosing-vote-most-british-kind-revolution-there

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...