Gå til innhold

[Fast&Furious]Paul Walker(40) er død.


Ojive

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10148049

Det skal sies at jeg ser på mange forskjellige typer filmer på tvers av sjangre og budsjett. Jeg husker når jeg så første Fast & Furious og ELSKET den for alle klisjèer, fete biler, "yo yo in da hood" replikker, særlig med den råkule aksenten til Paul Walker.

Idag våkna jeg opp til nyheter om at han er død. Fyren satt på med en Porsche kjørt av en god kompis av han, de kræsja med et tre, bilen tok fyr, "went out with a bang".

Jeg kommer til å savne han og hans Skyline :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig trist, spesielt da jeg vokste opp med den første F&F-filmen da jeg var en liten gutvott og toyota supra og paul walker var det kuleste på jorda. Til tross for at han var en b-skuespiller, var det likevel noe spesielt ved ham. Veldig bra fyr som døde mens han drev med et veldedighetsarrangement. RIP :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist :(

Lurer på hva som skjer med den siste filmen :confused:

Tipper det må skje to ting:

a) de skriver den om for å få hans død naturlig inn i manuset

B) de finner en ny og filmer alt på nytt

Faen så satans trist, og jeg vil ikke engang begynne å tenke på hvordan F&F crewet har det nå. De har jo filma sammen leeeeeeeeeeeeenge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Farta var værtfall høy nok! Er på ingen måte noen moralrytter, men finner det interessant at ingen reagerer på at de suser rundt i 250+ på offentlig vei... men det har vel noe med kjendisstatusen og gjøre :) Selvfølgelig veldig trist, til tross for at han var på det beste en middelmådig skuespiller og filmene var relativt bedriten. Jeg syns den første funka til en viss grad, men resten var jo bare shait :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser overalt på alle nettsteder at folk reagerer på at ingen nevner kameraten til Walker.

Det er jo ikke slik at et liv er verdt mer enn et annet, men det er ganske natrulig at folk kanskje reagerer mer på at P.W. dør, siden det er han man har et "forhold" til.

Selv er jeg like lei meg på begge familier og pårørendes vegne, det er en tragisk og på mange måter tåpelig måte å miste dem man elsker på.

Når det er sagt kommer jeg til å savne de klare, blå øynene på skjermen.... Hvil i fred, Walker og Rodas :(

Hørte forresten rykter om at filmen skal fortsette sin gang med de scenene Brian er med i, men at de skriver om resten av manuset og lager en slags tribute til ære for ham. Kan ikke være noen enkel sak for de involverte i filmen å fortsette etter noe sånt- de har jo hengt sammen i årevis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...