Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv syntes jeg det morsomste er alle som skal stille i fitness uten å ha fått med seg den skitne historikken til muskelkonkurranser. #Healthy #living #selfie #underexposure #vegetables #winstrol #iherb #fitnessbølgen

*Alle har lav forbrenning. Eller høy forbrenning. Det eneste som er bombesikkert er at ingen har normal forbrenning.

*Man skal ikke lenger ned i vekt, men ned i fettprosent, fordi det er liksom sunt og sånn dah.

*Bikinifitness er den nye veien, sannheten og livet.

*Det er greit å prostituere seg selv for likes og #datass-kommentarer.

Annonse

Virker som det er dette som gjelder nå for tiden:

*alle skal trene funksjonelt, men få vet hva det innebærer - nei, vet ikke hva det innebærer, og tror det ikke selv heller.

*alle skal kun trene styrketrening, ikke bli større, men relativt sterke, kondis suger - jeg vil da heller se sterk ut, enn å være sterk:oops:

*alle skal trene starting strength eller RYP/5x5 uansett målsetning-kunne aldri trent noen av disse programmene

*alle tar helt av med mobilitetstrening - skyldig

*alle foamroller - yes, i do that

*alle skal bli pt - ikke om jeg så fikk betalt for å ta utdanningen

*alle skal stille i fitness-har gjort, men skal ikke igjen. nettopp pga det punktet her

*alle poster nakne bilder av seg selv på instagram - har ikke instagram, facebook eller twitter

*alle blogger om trening - nope

*jenter skal bli digre beist som poser biceps i speilet - ingen kommentar

*alle spiser kesam med kanel - liker ikke kanel

for øvrig har jeg helt normal forbrenning, jeg trener ikke knebøy eller markløft og ja, jeg elsker BB:)

Hvorfor føler du behov for å forsvare deg mot ironiske generaliseringer? Hvorfor tar du det så personlig at du må påpeke at det ikke gjelder deg? And please no offence.

Les på nytt, mange av tinga påpekte jeg jo at nettopp gjaldt på meg:)

Annonse

For de som er veldig glad i popcornkrydder; spør veldig pent på deres lokale kino om de kan ta inn de i store strl:-) Blir veldig mye billigere:) Jeg ga 150kr for sånn stor de har stående fremme til kinokundene, mens de små(som er typ 1/6 el noe) koster ca 50kr... :p

For de som er veldig glad i popcornkrydder; spør veldig pent på deres lokale kino om de kan ta inn de i store strl:) Blir veldig mye billigere:) Jeg ga 150kr for sånn stor de har stående fremme til kinokundene, mens de små(som er typ 1/6 el noe) koster ca 50kr... :p

:eek: Det har jeg aldri tenkt på! Takk for tipset! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...