Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Aha, så det er HER kontaktannonsene legges:p Vel, da kjører jeg på:

Singelbitter løpejunkie søker (i det minste semi-) sporty mann. Han må inneha avgjørende kvaliteter som evnen til å drepe edderkopper, bytte lyspærer og ikke synes en sydentur med all-inclusive er en ”fin og praktisk idé”. Videre er det en fordel at forslag om fysisk aktivitet ikke fører til traumatiske avskjedsscener med sofaen, samt at du er høyere enn meg (jeg er 163-smurf, så hvem er strengt tatt ikke det?). Sistnevnte henger sammen med lyspærebyttinga.

Fint om du godtar at jeg spiser som en mann, liker tanken på tidvis rødvinsmarinering og er over seksuell lavalder (punkt 3 er ikke åpen for diskusjon. Eller. Kanskje. Jo).

Bill.mrk: Jævligdesperatneeeidajodaok!

Send svar med ekspressbrevdue ASAP!

(Venter i spenning)

Pokker :-\

Jeg dreper de ikke, jeg tar de med ut til nærmeste busk.

Også trodde jeg all-inclusive var en fin og praktisk ide... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg er singel. Jeg er ei særdeles velfungerende og oppegående jente på just 30 år.

Jeg har fast jobb, en relativt normal vennegjeng, kjernesunne familieforhold, jeg kan lage mat, le av vitsene dine, pleie forkjølelsen din og setter du godviljen til aner jeg konturene av en *fremtidig* vaskebrettmage langt her inne i en plass. :thumbsup:

Her har du jo alle favorittegenskapene mine:eek: I omvendt prioritert rekkefølge, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For oss single her inne, kan vi å tenk på alle de som lever i parforhold og som vil ut av det. Det e flere en vi tror og en del av de vil helst kommet sæ ut av det. Vi er fri og frank å kan selv bestemme hva vi gjør med livet vårt:)) Vi finner nok den rette partneren til slutt :)) Tålmodighet er en dyd, men det er verdt det og det lønner sæ i det lange løp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss single her inne, kan vi å tenk på alle de som lever i parforhold og som vil ut av det. Det e flere en vi tror og en del av de vil helst kommet sæ ut av det. Vi er fri og frank å kan selv bestemme hva vi gjør med livet vårt:)) Vi finner nok den rette partneren til slutt :)) Tålmodighet er en dyd, men det er verdt det og det lønner sæ i det lange løp:)

Meh...si det til noen som er under 35 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...