Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare vent, så fort dere har fått dere kjæreste tar det ikke så lang tid før man begynner å savne singellivet igjen ;) Vært med typen nå i 3 år og selv om han er fantastisk så hadde det vært digg å bare ha seg selv å tenke på!

Vet nå ikke det!! Spørs vel på alder. Er man 18-26 så det vel helt sikkert deilig å være singel. Men ikke når du er opp i åra.....selv om jeg har den store friheten synes jeg det er kjipt!!! For dere som er i forhold- dere er heldige! husk det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Meg du leter etter?:D

er også viktig at vinen er dyrka i nærområdet her as:meh::eek:Så var det dette med årgang da....nicket ditt taler ikke akkurat for din sak:p sier ikke at jeg skal ha rips til Osten.....men det går vel an å lage vin av rips også?:eek: En noe eldre form for rips vil jeg tro det blir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nok snø, så kanskje jeg ikke får det ;)

Haha sant nok :) Men hun får gleden av å se deg jobbe da ... ;)

hehe ikke noe snø her, men klarer sikkert å finne noe jobb, selv om jeg hadde foretrukket sommerhjelp... Ser jo ingenting i snøen, men svære jakker osv.... :whistling:

jeg får vel sette ut annonsen til sommeren.

"Sommerhjelp søkes til utendørs arbeid, må være fleksibel, arbeidsom og omgjengelig. klær er ikke et krav.."

Billett "poolboy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...