Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nok singel fordi jeg føler ikke at jeg er bra nok for noen og jeg er ganske så sjenert... Selvtillitten er ikke helt på topp og jeg har vanskeligheter med å snakke åpent om ting til folk.

Også er jeg ganske kresen, hehe...

Men det eneste jeg får gjort med dette er å skjerpe meg! Et av mine nyttårsforsetter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok singel fordi jeg føler ikke at jeg er bra nok for noen og jeg er ganske så sjenert... Selvtillitten er ikke helt på topp og jeg har vanskeligheter med å snakke åpent om ting til folk.

Også er jeg ganske kresen, hehe...

Men det eneste jeg får gjort med dette er å skjerpe meg! Et av mine nyttårsforsetter! :)

Jeg er også ganske sjenert. Heldig vis er jeg flink til å skjule det, og folk merker det ikke før *senere*...hehe. Men litt sjenerte jenter er jo bare søtt, så lenge det ikke blir *for* sjenert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel og er vell greit fornøyd med det.

Etter et par ikke-så-vellykka forhold så er det veldig godt å være for seg selv, bestemme selv og prioritere slik man selv vil, meeeeen, hadde vært godt å hadd en armkrok å sittet i inni mellom.

Akkurat nå tar jeg ting som de kommer og ser hva som skjer.

Men tror egentlig mange av det motsatte kjønn kan føle seg litt truet av meg :confused:.

Og jeg har jo selvfølgelig mine krav til et mannfolk, men synes ikke selv at de er så veldig høye eller sære.

Menmen, mannen i mitt liv kommer vell gående forbi en gang han og, i mellom tiden får jeg vell bare klarer med med det som kommer i mellom tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen mannfolk som vil ha husmoreksemplarer er det bare å ta en tur ned på studiet mitt --> siste (u)offesielle husmorskole, helt dønn seriøs.

Så ja, jeg går på husmorskole.

Men hvorfor jeg er singel? Det passer meg egentlig særdeles dårlig med mannebein fortiden, men om en som er interesert i trening og mat, liker skog og gjerne dyr, er det bare å skrike ut. Jeg føler liksom for at han skal jakte, siden jeg gjør det selv. Jeg føler meg ikke kjempe feminin om jeg jakter og han vasker hus, liksom! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det faktisk noen som fortsatt drikker rusbrus?:confused:

HEHE

Rusbrusjente er ikke nødvendigvis ei som drikker rusbrus!

"En rusbrusjente er en ung kvinne med en fysikk preget av mildt kalorioverskudd og fravær av fysisk trening. En slik fysikk blir ikke definert som overvektig fra akademisk hold, men innehar likefullt karakteristiske trekk som gjør den lett å separere fra kropper med et mer atletisk preg. Inntak av søte alkoholholdige drikker, såkalt 'rusbrus', er ofte en av de viktigste faktorene i utviklingen av en rusbruskropp."

Sitat LP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE

Rusbrusjente er ikke nødvendigvis ei som drikker rusbrus!

En rusbrusjente er en ung kvinne med en fysikk preget av mildt kalorioverskudd og fravær av fysisk trening. En slik fysikk blir ikke definert som overvektig fra akademisk hold, men innehar likefullt karakteristiske trekk som gjør den lett å separere fra kropper med et mer atletisk preg. Inntak av søte alkoholholdige drikker, såkalt 'rusbrus', er ofte en av de viktigste faktorene i utviklingen av en rusbruskropp.

Var vell kanskje ikke ment så direkte! Men det der var en fantastisk god definisjon på rusbrus-jenter, en definisjon som jeg forsåvidt er helt enig i! (Var vel kanskje i kategorien selv og i en alder av 15)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det er HER kontaktannonsene legges:p Vel, da kjører jeg på:

Singelbitter løpejunkie søker (i det minste semi-) sporty mann. Han må inneha avgjørende kvaliteter som evnen til å drepe edderkopper, bytte lyspærer og ikke synes en sydentur med all-inclusive er en ”fin og praktisk idé”. Videre er det en fordel at forslag om fysisk aktivitet ikke fører til traumatiske avskjedsscener med sofaen, samt at du er høyere enn meg (jeg er 163-smurf, så hvem er strengt tatt ikke det?). Sistnevnte henger sammen med lyspærebyttinga.

Fint om du godtar at jeg spiser som en mann, liker tanken på tidvis rødvinsmarinering og er over seksuell lavalder (punkt 3 er ikke åpen for diskusjon. Eller. Kanskje. Jo).

Bill.mrk: Jævligdesperatneeeidajodaok!

Send svar med ekspressbrevdue ASAP!

(Venter i spenning)

brevdue.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, må flytte til storbyen tror jeg! Litt større andel treningsglade jenter der enn her på "bygda" :)

Får rope ut om det er noen her i alder 18-25 i Telemark hehe...:D

Bill.mrk. Drittlei av rusbrusjenter... :rolleyes:

Hvordan roper man ut på chat?! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE

Rusbrusjente er ikke nødvendigvis ei som drikker rusbrus!

En rusbrusjente er en ung kvinne med en fysikk preget av mildt kalorioverskudd og fravær av fysisk trening. En slik fysikk blir ikke definert som overvektig fra akademisk hold, men innehar likefullt karakteristiske trekk som gjør den lett å separere fra kropper med et mer atletisk preg. Inntak av søte alkoholholdige drikker, såkalt 'rusbrus', er ofte en av de viktigste faktorene i utviklingen av en rusbruskropp.

Denne burde stått i Wikipedia :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, må flytte til storbyen tror jeg! Litt større andel treningsglade jenter der enn her på "bygda" :)

Får rope ut om det er noen her i alder 18-25 i Telemark hehe...:D

Bill.mrk. Drittlei av rusbrusjenter... :rolleyes:

Kjenner til det med mangel på treningsglade jenter, hvertfall hvis det kommer til noe annet en kondisjonstrening.

Er jo fra ei lita bygd i Telemark selv, men hjalp mye å komme seg til Trondheim;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...