Gå til innhold

Kyani, vidundermiddelet?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har prøvd kyani i 2 mnd. det er slik virkning på syn og helse at ein kan nesten ikkje skrive det her, må bare være takknemelig for at det finst noko så er så bra.

Takk Kjell Arne for at du laget deg en bruker her på fitnessbloggen for å spre løgn om et produkt som ikke er noe annet enn bær og urter.

Hvilke andre mirakler kan Kyani gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kjell Arne for at du laget deg en bruker her på fitnessbloggen for å spre løgn om et produkt som ikke er noe annet enn bær og urter.

Hvilke andre mirakler kan Kyani gjøre?

Jeg har hørt det kan gi deg 10cm på bicepsen, uten at man går inn for å trene den. True story :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd kyani i 2 mnd. det er slik virkning på syn og helse at ein kan nesten ikkje skrive det her, må bare være takknemelig for at det finst noko så er så bra.

Så utrolig hyggelig at du googlet deg frem til denne tråden og registrerte deg bare for å dele dette med oss! Håper at du får en innboks full av henvendelser om hvor de kan få kjøpt dette.

Det eneste som er fordelen med den utrolig talentløse markedsføringen til pyramidefolk, er at vi unngår at dritten brer om seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hyggelig at du googlet deg frem til denne tråden og registrerte deg bare for å dele dette med oss! Håper at du får en innboks full av henvendelser om hvor de kan få kjøpt dette.

Det eneste som er fordelen med den utrolig talentløse markedsføringen til pyramidefolk, er at vi unngår at dritten brer om seg.

Sier kanskje litt om hvilke folk som driver med slikt pyramidesalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt det kan gi deg 10cm på bicepsen, uten at man går inn for å trene den. True story :eek:

Du mener vel AAS?

..... :-D

TROLOLOLO

Det skal nevnes at denne tråden er full av det jeg kaller for "quality lols". Særlig den åpenbart lame registreringen bare for å spre mer halleluja innlegg om Kyani West. #dudewaitwat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt Kyani i 2 måneder nå, og..

  • ..jeg kan flytte på ting med tankene.
  • ..jeg har ikke type 1 diabetes mer
  • ..jeg har økt 200-250% på alle styrkeøvelser
  • ..jeg har ikke blitt bortført av aliens en eneste gang disse 2 månedene!
  • ..min p3nis has grow3nd by 4 INCHES!

*sukk*

Det gjør meg virkelig oppriktig trist at så mange mennesker kan tro at et "naturprodukt" —være det seg bær, tang, hvetegress (dafuq?), eller urter— som utgjør en øøøørliten promille av deres daglige næringsinntak skal ha noen som helst effekt på kropp og helse.

Hint: om det fantes et bær eller lignende med virkestoffer som gav deg høyere forbrenining, bedre syn, eller kurerte gikt, diabetes, kreft, eller hva det måtte være de påstår denne gangen, så hadde respekterte legemiddelfirmaer analysert og isolert stoffene som sto for forbedringene slik at disse kunne selges.

..og nei, jeg gidder ikke høre om "Zomg det kan ikke patenteres så det undertrykkes og skjuuules, mann!" Aspirin er ikke patenterbart da det finnes naturlig i bjørkebark, men det produseres og selges i enorme mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...