Gå til innhold

Kyani, vidundermiddelet?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å stille spørsmål med ting, er det som får menneskeheten videre...

Å akseptere alt som sies som fakta, fører til en kollektiv retardasjon.

Derfor blir det å si at skeptikere får verden til å stå stille en selvmotsigelse

Det er forskjell på å stille spørsmål og og drite ned noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å stille spørsmål og og drite ned noe

Spørsmålene er stilt, svarene er klare. Hva har vi igjen? Den verste reklamen for Kyani pr nå er faktisk deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du med skeptikere mener personer som baserer på forskning og vitenskapelig meteoder, kan du sjekke verdens utvikling etter de naturvitenskapelige metodene ble tatt i bruk i opplysningstiden og frem til idag. Kyani er typisk behandlig brukt i middelalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålene er stilt, svarene er klare. Hva har vi igjen? Den verste reklamen for Kyani pr nå er faktisk deg

Hadde dere bare vist hvem dere snakket med:) dæven det hadde vært gøy :) Men til alle dere som tror dere har forstått noe og som prøver å bruke masse fremmedord, lykke til videre. Ler så jeg dauer. forstå seg påere,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler at du, om du ønsker å poste, slutter å skrive svaret ditt INNE I siteringsklammene. Det er ganske enkelt, begynn å skrive ditt svar ETTER ruta (/quote) (parantesene skal være [ ] men for å vise det så måtet jeg bruke parantes)

Spiller for så vidt ingen rolle hvem du er, innholdet i det du skriver er det vi diskuterer, ikke hvem du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, jeg har enda ikke sett ett eneste godt argument eller en kilde til hvorfor kyani skal fungere eller være verdt pengene, og nå ser jeg bort i fra hele MLM-scammen bak det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller nok en liten ro

Jeg anbefaler at du, om du ønsker å poste, slutter å skrive svaret ditt INNE I siteringsklammene. Det er ganske enkelt, begynn å skrive ditt svar ETTER ruta (/quote) (parantesene skal være [ ] men for å vise det så måtet jeg bruke parantes)

Spiller for så vidt ingen rolle hvem du er, innholdet i det du skriver er det vi diskuterer, ikke hvem du er

Spiller ingen rolle hvem jeg er nei, men hva slags utdannelse jeg har spiller en stor rolle om det jeg skriver om. Du er faktisk den eneste her inne som gidder å ta deg bryet med å snakke på en saklig måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden vil bedras.

Og enkelte lar seg bedra i en slik grad at de - uten vond vilje - viderefører andres bedrag med den største selvfølgelighet.

At uvitenheten er større en fornuften blir av og til bare så alt for åpenbart i møte med slike sjeler.

Å da si i fra er viktig - men bær over med den stupide budbringeren - vedkommende er kun en nyttig idiot.

På andre felt i livet kan slike budbringere være strålende!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller nok en liten ro

Spiller ingen rolle hvem jeg er nei, men hva slags utdannelse jeg har spiller en stor rolle om det jeg skriver om. Du er faktisk den eneste her inne som gidder å ta deg bryet med å snakke på en saklig måte

Takk for den, du :p

Men bare så det er sagt, Vegard her har faktisk en del relevant utdannelse han kan slå i bordet med ;)

Men selv om du har en utdannelse her, så har du ikke referert til noen kilder som bygger opp om påstandene dine...

Og da blir det meningsløst å si hva slags kompetanse du muligens har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller nok en liten ro

Spiller ingen rolle hvem jeg er nei, men hva slags utdannelse jeg har spiller en stor rolle om det jeg skriver om. Du er faktisk den eneste her inne som gidder å ta deg bryet med å snakke på en saklig måte

Se der ja, mye lettere å holde "tråden i tråden" når svarfunksjonen brukes rett ;)

Men mitt ståsted er fortsatt at uansett hva din utdannelse er så forandrer ikke det følgende påstander:

* Kyani er en MLM-scam

* Det foreligger ingen dokumentasjon på Kyanis påståtte helseeffekter

Å ingenting blir gjort, linket til, eller presentert for oss for å endre på det, annet en argumentet om "at man føler det på kroppen selv" som ikke er verdt noen ting i en slik sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først hevder du at det er masse dokumentasjon for at kyani virker, men viser ikke til noe av dette på oppfordring. Deretter hevder du at masse leger går god for dette, men navngir ingen av disse på oppfordring. Og nå hevder du at utdanningen din gir deg noen som helst gjennomslagskraft i denne diskusjonen, men sier ikke hvilken kompetanse du sitter på.

Jeg ser et mønster.

Inntil videre er det du som har fremlagt påstander om effekt av Kyani, og følgelig ligger bevisbyrden på deg og ikke oss andre som er skeptiske til dine påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den, du :p

Men bare så det er sagt, Vegard her har faktisk en del relevant utdannelse han kan slå i bordet med ;)

Men selv om du har en utdannelse her, så har du ikke referert til noen kilder som bygger opp om påstandene dine...

Og da blir det meningsløst å si hva slags kompetanse du muligens har.

Jeg vet hvem Vegard er. Er heller ikke interessert i å referere til noen kilder, da hadde jeg gjort det. Er heller ingen hensikt med å si hva slags utdannelse jeg har, det er ikke det dette handler om.

Jeg er så ferdig med denne diskusjonen om Kyani. Den som ikke har prøvd, kan heller ikke si noe negativt om produktene, men om alle de stygge salgsmetodene ja, det er relevant å være negativ mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ferdig med denne diskusjonen om Kyani. Den som ikke har prøvd, kan heller ikke si noe negativt om produktene, men om alle de stygge salgsmetodene ja, det er relevant å være negativ mot.

Men det er jo dette vi ER negative til. I tillegg til de udokumenterte helsepåstandene som brukes for å markedsføre produktet.

Er heller ikke interessert i å referere til noen kilder, da hadde jeg gjort det.

Om du ikke har noen intensjon om å vise dokumentasjon så bør du vel heller ikke bruke som argument at det er masse dokumentasjon?

Er heller ingen hensikt med å si hva slags utdannelse jeg har, det er ikke det dette handler om.

Hvorfor legger du frem utdannelsen din som et argument da, om det ikke er noe poeng å fortelle hva det er for noe?

Jeg skjønner ikke hvorfor du argumenterer som du gjør dersom du ikke er interessert i å følge det opp. Du må da regne med å få spørsmål når du argumenterer som du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først hevder du at det er masse dokumentasjon for at kyani virker, men viser ikke til noe av dette på oppfordring. Deretter hevder du at masse leger går god for dette, men navngir ingen av disse på oppfordring. Og nå hevder du at utdanningen din gir deg noen som helst gjennomslagskraft i denne diskusjonen, men sier ikke hvilken kompetanse du sitter på.

Jeg ser et mønster.

Inntil videre er det du som har fremlagt påstander om effekt av Kyani, og følgelig ligger bevisbyrden på deg og ikke oss andre som er skeptiske til dine påstander.

Du, nå får du holde tunga rett i munn, Jeg har ikke sagt noe om effekt av Kyani. Les det jeg har skrevet og ikke tolk det til din egen mening. Kyani er et kosttillskudd, men pga at det er så konsentrert, så hjelper det mot min migrene har jeg sagt. Videre har jeg sagt at de selgerne som bruker andres sykdom og tragedie til å få solgt Kyani, tar jeg totalt AVSTAND FRA. Hold deg til fakta og slutt å fable i blinde. Jeg har ikke sagt at masse leger går god for dette, jeg har sagt at noen leger på Ahus har sett virking av dette produktet. Hold deg til fakta mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg har enda ikke sett ett eneste godt argument eller en kilde til hvorfor kyani skal fungere eller være verdt pengene, og nå ser jeg bort i fra hele MLM-scammen bak det

Er ikke det opplagt? Jeg sitter å ser på tvserien "Vikings" på Tv2 Zebra nu, er ikke helt eksakt sikker på hvilken tidsperiode serien befinner seg i men dem spiste akkurat fleinsopp til den store gullmedaljen og ifølge Lessis så

"Kyani er typisk behandlig brukt i middelalderen."
"Kyani - used since the middle age" <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det opplagt? Jeg sitter å ser på tvserien "Vikings" på Tv2 Zebra nu, er ikke helt eksakt sikker på hvilken tidsperiode serien befinner seg i men dem spiste akkurat fleinsopp til den store gullmedaljen og ifølge Lessis så "Kyani - used since the middle age" <3

I følge Lessis så, hva da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå får du holde tunga rett i munn, Jeg har ikke sagt noe om effekt av Kyani. Les det jeg har skrevet og ikke tolk det til din egen mening. Kyani er et kosttillskudd, men pga at det er så konsentrert, så hjelper det mot min migrene har jeg sagt. Videre har jeg sagt at de selgerne som bruker andres sykdom og tragedie til å få solgt Kyani, tar jeg totalt AVSTAND FRA. Hold deg til fakta og slutt å fable i blinde. Jeg har ikke sagt at masse leger går god for dette, jeg har sagt at noen leger på Ahus har sett virking av dette produktet. Hold deg til fakta mister.

Tungen beint i munnen ja, skal prøve. Du har tidligere i tråden skrevet:

Hvis dere skeptikere gidder å følge med litt, så hadde dere funnet ut at mange leger har nå fått opp øynene for Kyani. her i Norge. Det er leger som står bak dette produktet, det er forsket i mange år på dette. Å hvis dere tar dere bryet med å spørre om å få se forskningsrapporter på dette produktet så får dere stilnet deres negativitet.
Sannheten er faktisk at leger på Ahus er veldig positive til Kyani.
Hvis du kjøper omega 3 i butikken, får du med datablad? eller et dokument som gir deg informasjon om dokumentert virkning?

Ingenting av dette har du vært interessert i å underbygge. Vi tok oss jo forøvrig også bryet med å spørre om å få se forskningsrapporter, men dette var du jo ikke intressert i å vise likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...