Gå til innhold

Kyani, vidundermiddelet?


Westby

Anbefalte innlegg

Tungen beint i munnen ja, skal prøve. Du har tidligere i tråden skrevet:

Ingenting av dette har du vært interessert i å underbygge. Vi tok oss jo forøvrig også bryet med å spørre om å få se forskningsrapporter, men dette var du jo ikke intressert i å vise likevel.

Ja her skriver jeg at leger på Ahus er positive til Kyani. Ovenfor skrev du følgende "Deretter hevder du at masse leger går god for dette," Det er stor forskjell på de setningene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her skriver jeg at leger på Ahus er positive til Kyani. Ovenfor skrev du følgende "Deretter hevder du at masse leger går god for dette," Det er stor forskjell på de setningene der.

Come on. Du skriver at mange leger har fått øynene opp for Kyani, og at leger på Ahus er veldig positive til det. Det er tatt direkte ut av sitatene over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come on. Du skriver at mange leger har fått øynene opp for Kyani, og at leger på Ahus er veldig positive til det. Det er tatt direkte ut av sitatene over.

Ja jeg sier at det er leger som har fått øynene opp for Kyani og er positive til det, men hva skrev du lenger opp. Jo, at jeg har sagt at mange leger går god for produktet. Siter meg rett, hvis du skal sitere meg, det er forskjell på å få øynene opp for et produkt og er positive til et produkt og god for et produkt. Håper virkelig du skjønner forskjellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er synd at produktet fortsatt selges. Er nesten 2 år siden jeg startet tråden. Leger på Ahus er positive til produktet? Det vil jeg gjerne høre mer om.

Om man liker det eller ikke, så er det slik at produktene er i 44 land, med 13 kontorer i forskjellige land, og det er spa avdelinger som selger dette i salongen. Det er 4 leger som står bak produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men for å få ting rett da. Når du skriver at mange leger har fått øynene opp for produktene, at leger står bak og at det finnes årevis med forskning bak dem, for så å følge opp med at leger på ahus er veldig positive til produktet, da mener du ikke at det er mange leger som går god for produktet og syns at dette er en urimelig tolkning av det du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok du som er ute på en ro tur. Hvis du ikke klarer å lese en tekst å sitere den rett, så er det mørkt. Du er et godt eksempel på hva utlendinger kaller oss nordmenn, kalde, harde og bedrevitere som sitter på vår høye fjellknaus. Det er veldig merkelig at det er bare duster i 44 land. Lev i din boble du kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle om du er Paven, Elvis, Einstein eller en dekan på Harvard. Det som betyr noe er argumentene og eventuelle bevis du fremlegger (evt. i ditt tilfelle ikke fremlegger).

Er nok ingen av dem dessverre. Kanskje du en dag møter meg uten å vite det, kommer ann på i landet du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok du som er ute på en ro tur. Hvis du ikke klarer å lese en tekst å sitere den rett, så er det mørkt. Du er et godt eksempel på hva utlendinger kaller oss nordmenn, kalde, harde og bedrevitere som sitter på vår høye fjellknaus. Det er veldig merkelig at det er bare duster i 44 land. Lev i din boble du kjære deg.

Er jeg bedreviter fordi jeg ber deg dokumentere påstandene dine eller vise til dokumentasjonen du bruker som argument? Siterer jeg deg ikke rett når jeg siterer deg ordrett hva du skrev? Jeg innrømmer at jeg til tider har vært på grensen til ufin her, men i det siste innlegget prøvde jeg å være litt imøtekommende med å spørre om du syns det var en urimelig tolkning av det du skrev direkte. I retur kaller du meg bedreviter og sier at jeg lever i en boble.

Stråmannsargumentene og personangrepene kler deg ikke Sissel ;). Jeg har aldri generalisert over innbyggerne i noen land. Du generaliserer forøvrig over "utlendinger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, nå får du holde tunga rett i munn, Jeg har ikke sagt noe om effekt av Kyani. Les det jeg har skrevet og ikke tolk det til din egen mening. Kyani er et kosttillskudd, men pga at det er så konsentrert, så hjelper det mot min migrene har jeg sagt.

Vel, med tanke på at din utdannelse skal være veldig relevant for dette vil jeg be deg om å forklare virkningsmekanismen.

Om man liker det eller ikke, så er det slik at produktene er i 44 land, med 13 kontorer i forskjellige land, og det er spa avdelinger som selger dette i salongen. Det er 4 leger som står bak produktet.

jepp, dette er tall "vanlige forbrukere" går rundt og husker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange spa avdelinger har du vært på, å hvor mange leger har du snakket med om Kyani? Ingen vil jeg tro

Å herregud, kvinne. Skal du fortsette å komme med påstander og så bare komme med svada og pisspreik når folk stiller spørsmål ved det du sier? Har du ingenting å backe opp disse påstandene dine med, eller har du bare en utrolig stor trang til å stå frem som du gjør? Du får fryktelig enkle spørsmål, med den solide utdannelsen du skryter sånn av så ville jeg tro du var i stand til å svare på dette.

-"Dette er det masse dokumentasjon på"

-"Hvilken dokumentasjon da"

-"Det er helt irrelevant å vise til"

....

Det er ikke andre sin oppgave å selv lete frem dokumentasjonen du baserer argumentene dine på. Og jeg håper virkelig du har dokumentasjon ettersom du bruker det for å fremme dine egne synspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med tanke på at din utdannelse skal være veldig relevant for dette vil jeg be deg om å forklare virkningsmekanismen.

jepp, dette er tall "vanlige forbrukere" går rundt og husker på...[/quote

Selvfølgelig er det vel ikke det, men er det bare duster i andre land eller.

Sorry, men jeg et hannkjønn.

Jeg er ganske ferdig med å snakke her inne, det er et fåtall som klarer å holde dette på et saklig nivå . Det har vist seg å siterer rett fra en tekst er veldig vanskelig. Så dere får diskutere uten meg. Men jeg får mange hyggelige henvendelser i innboksen her inne. Hvis jeg hadde solgt dette produktet, hadde jeg hatt noen kunder nå. Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...