Gå til innhold

Kyani, vidundermiddelet?


Westby

Anbefalte innlegg

Tar ingenting personlig jeg, bare påpeker hvor vanvittig tåpelig du svarer på fryktelig enkle spørsmål. Det virker mest som om du egentlig er mest interessert i å motarbeide din egen sak.

Jeg har ingen sak jeg, annet enn å sette i gang en diskusjon. Det har jeg klart, og nå kan dere fortsette uten meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem som har kalt Kyani urmedisin er iallefall ikke meg.

Kyani er typisk behandlig brukt i middelalderen.

hva vet du om den bruerkontoen jeg skriver fra? Er den min eller er den ikke?

Det jeg vet er at du registrerte deg på mandag. ;D

Så hvis jeg ikke har kalt deg lille venn, umoden eller totalt kunnskapløs. så spar deg bryderiet med å skriv til meg.

Herregud for noen skeptikere.

Alt som selges via distrubutører er form for pyramidespill. Dette vet alle oppegående mennesker.

(...)

Alle oppegående mennesker vet at antioksidanter har legende virkning på veldig mye.

(...)Hvis dere skeptikere gidder å følge med litt, (...)Å hvis dere tar dere bryet med å spørre om å få se forskningsrapporter på dette produktet så får dere stilnet deres negativitet.

Lyver ikke jeg lille deg, (...)

Ja jøss, hvis det er på det nivået du er på i denne verden, så synes jeg du skal gjøre det.

Gammel var du sa du?

Men til alle dere som tror dere har forstått noe og som prøver å bruke masse fremmedord, lykke til videre. ,

Hold deg til fakta og slutt å fable i blinde.

Ja du er intelligent leser jeg.

(....)

Nei tydelighvis ikke. Jeg respekterer ditt valg, men du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.

(...)

Nei du er en riktig solstråle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://no.wikipedia.org/wiki/Ky%C3%A4ni

Ikke den mest imponerende kilden, men jeg synes det er morsomt om dette er sant:

Kyani ble fremprodusert etter å ha studert urfolk i Alaska som visstnok ikke ble syke av blant annet kreft og diabetes, blant annet fordi de spiser så mye laks og blåbær.

- Forskning har vist at denne gruppen er like mottakelig for disse sykdommene, og at kreft er største dødsårsaken blant denne gruppen.

Sa noen BUSTED?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du har bare den kontoen. Det er forøvrig ikke lov å poste fra flere kontoer, men siden det bare er noe du skryter på deg får det være greit.

Skryter på en konto, hvorfor skulle jeg gjøre det. Ikke noe farlig i å skrive fra en annen konto, så lenge den som eier den sitter ved siden av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryter på en konto, hvorfor skulle jeg gjøre det. Ikke noe farlig i å skrive fra en annen konto, så lenge den som eier den sitter ved siden av

Det er jo kun du som har postet på den kontoen, som først ble registrert mandag. Hvorfor skulle noen andre lage en konto, som kun du skulle bruke..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det at folk bør være mer skeptiske til ting i samfunnet, spesielt om det skal være noe FANTASTISK. Det produktet man skal ha kan gjerne ha en placebo effekt hos enkelte, det menes ikke at det er et bra produkt, bare at mennesket vil tro mer på andre ting enn sin personlige evne.

Vi skal også vise til hvis det blir fremlagd en studie som viser en ting betyr ikke det at det heller er sannheten, studier har ofte feil / mangler / manglende faktorer, så når det er fremlagt flere uavhengige studier på samme ting som viser et enhetlig likhet, har man noe med substans. Peace!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...