Gå til innhold

Den store nerdetråden


malenesofie

Anbefalte innlegg

fuck yeah. forslag: reverser motorrekkefølgen så bunnen snøres først, og skriv en enkel app for det som kan legges inn på telefonen/klokka/eller trykksensor på skoa?

Vel, jeg kan Java, C# og C++, så litt Android koding bør være en enkel sak å ordne. Det som kan være utfordrende er å finne deler + ikke føkke opp skoa helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg kan Java, C# og C++, så litt Android koding bør være en enkel sak å ordne. Det som kan være utfordrende er å finne deler + ikke føkke opp skoa helt.

kjøp ti par og macguyver the fuck up?;)

ved nærmere ettertanke... å zippe skoa burde ikke være FOR vanskelig... er jo bare å ha snora koblet til en spole av noe slag,og så snurpe skiten sammen. men å få snora til å gå opp/andre veien... der har du utfordringa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kan Java, C# og C++, så litt Android koding bør være en enkel sak å ordne. Det som kan være utfordrende er å finne deler + ikke føkke opp skoa helt.

Kjøp deg noe Arduino-stæsj og kjør på! Å få en Arduino til å kommunisere med Android er veldig enkelt, og det finnes massevis av ferdige libraries og tutorials. Og du får definitivt ikke problemer med Android om du kan Java... jeg kan egentlig ikke Java engang, men apps, det kan jeg lage. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Nå har jeg kjøpt Elder Scrolls Online elektronisk, og er i ferd med å laste ned. Rettferdiggjør kjøpet ved at jeg kun skal spille med tysk tekst og tale, for å forbedre tysken min. Skal spille på Euro-serveren, og melder meg nok inn i en tysk guild etter hvert. Skal være Nord, som alltid. :jimlad:

P.S. Fitnessbloggen trenger en vikingsmiley!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke jeg sett denne tråden før? :'(

Beste bokserieer :

Lord of the Rings, (Inkl Silmarillion, Hobbiten e.c.t.)

Wheel of Time (Litt synd Robert Jordan strøyk med før han fullførte, men Brandon Sanderson gjorde en god jobb med å fullføre :-) )

Arn Triologien (Lenge siden jeg leste denne, men var iallefall sykt fascinert over disse når de kom ut i 98-99 :) )

The StormLight Archive

His dark Materials (Jaja, vet det er barnebøker, sjarmerende likevel ! :) )

(Kommer mer, men bøkene står på barnerommet mitt, så husker ikke alle titlene :-P)

Harry Potter (Føler den mangler noe dybde, men er jo en barnebok-serie så ja, innafor ^_^)

Beste Filmer :

Lord of the Rings - triologien

Star Wars Ep. 4-5-6

The Matrix 1'ern

Donnie Darko

The Butterfly Effect

The Man from Earth (Må sees om du ikke har sett den!)

District 9

Riddick filmene (Gøy action ^_^)

Spill :

The Elder Scrolls serien

Mass Effect serien (Må begynne på 1'ern siden du fører videre characters og valg du har tatt, Bioware <3)

Dragon Age serien (Samme som over , Bioware <3 )

Bioshock serien

Fallout Serien

Star Wars Knights of the old republic 1&2 (Bioware igjen <3)

Two Worlds 1 og 2

The Witcher serien

Deadpool (Om du har tørr humor og vil le litt :-P)

Tor , så du nevnte Marvel. Muligens du liker MOBA spillet Infinite Crisis (F2P), som går ut ifra Marvel Universe ^_^

(Vet ikke om MMORPG spillet City of Heroes ennå eksisterer, da jeg kun var en "tur innom", men kult konsept med å være superhelter)

Serier : Kommer

Anime : Kommer

Afterall , hadde et Nvidia Riva TNT2 Ultra 16mbit kort :-P

For sånn 6-7 år siden , røyk skjermkortet på den "nye" pcen min da, og hadde ingen andre ekstra liggende.. monterte det på hovedkortet, og klarte å kjøre WarCraft 3, på 800x600 *DenFølelsen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Noe andre som har lest Joe Abercrombie sin The First Law triologi?

Er rein skjær magi å lese dem! Noe av det beste fantasi jeg har lest, kanskje det beste. Naturlig nok anbefales det på det sterkeste!

All hail Logen Ninefinger :) flott trilogi den ja, ganske brutal og realistisk-ish:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...