Gå til innhold

Anbefalte innlegg

230 i markløft, 150 i knebøy og 170 i benkpress. Er vel rundt 2 år siden.

Pr i dag ser jeg for meg rundt 190-200 i mark, 130-135 i bøy og 145 i benkpress. Blitt mye dårlig trening etter at bloggen ble mer seriøs :)

Fortsetter under...

JEg har vel gjort den dumme og store feilen som mange andre og ikke fokusert noe særlig på baseøvelser, men det ble det slutt på i år, men er fortsatt veldig svak i det. -.- Har ikke noen 1RM men..

Benk med hantler: 35 kg (hver hånd) * 10

Frontbøy (rompa i bakken) 50kg*10

Markløft: 130kg*3

Millitærpress: 50*8

Pull-ups 10

Dette er rekordene foreløpig, men nå er målet ned i vekt så har jo ikke altfor mye overskudd, men øker jo så håper at det blir mye bedre til sommern!

Annonse

Høyde: 165cm

Vekt: ca. 80kg

Knebøy: 225kg (konkurranse 2009), 5x205kg, og 11x180kg (trening 2010)

Benkpress: 180kg og 9x150kg (trening 2012)

Markløft: 270kg (konkurranse 2009), og 10x200kg (trening 2010)

Alle løft uten utstyr.

http://www.youtube.com/watch?v=Ttiy0DyOY2E

http://www.youtube.com/watch?v=Gzxe509kIs8

Jeg er 1.56 veier 62 kg vil ned til 54 kg

Jeg har nå:

Knebøy : 70kg x 5 (4 sett) Mål : 90 kg

Mark: 70kg Mål: 100 kg

Benkpress: 45 kg Mål: kroppsvekt

Militærpress: 32 kg Mål: 45 kg

Chins: 2,5 hehe Mål: 10

Dips: 2 Mål: 10

:D

Du løfter jo ganske tungt (super bra!!) Men syns ikke du skal henge deg opp i tallet på vekta... Jeg er like høy som deg og veier 53kg, til gjengjeld har nok ikke samme muskelmasse som deg heller da - eller løfter like tungt (enda;)). Gikk opp et par kilo nå som jeg begynte å spise bedre måltider etter trening, men det legger seg jo som muskelmasse. Stå på!

Du løfter jo ganske tungt (super bra!!) Men syns ikke du skal henge deg opp i tallet på vekta... Jeg er like høy som deg og veier 53kg, til gjengjeld har nok ikke samme muskelmasse som deg heller da - eller løfter like tungt (enda;)). Gikk opp et par kilo nå som jeg begynte å spise bedre måltider etter trening, men det legger seg jo som muskelmasse. Stå på!

Hei :)

Takk for det :)

Resultatene har forberedet seg siden det:)

Nye tall er:

Kroppsvekt 54 kg

Mark : 110 kg

Bøy: 80 kg

Benk : 55 kg

Militærpress: vært oppe i 40 kg så ned til 35 igjen nå

Chins: 22

Pullups 3

Dips : 12

Helt enig med deg.. Riktig sammensetning av mat er det viktigste :)

Nye tall er:

Kroppsvekt 54 kg

Pullups 3

Du ser iallefall fantastisk ut :)

Men jeg skjønner ikke hvordan du klarer så mye i bøy. Selv klarer jeg bare 20kg, men tar frontbøy som regel. Dvs, jeg trenger my alene. Er jo lettere å kjøre maks når man har noen som kan hjelpe på vei opp, for skrekken er å ramle bakover eller framover :p

Pullups klarer jeg 1. Målet er 10! Økt fra 30 til 80kg i nedtrekk, så snart hiver jeg meg på det grusomme programmet med å holde igjen i ordentlige pullups. :o

Du ser iallefall fantastisk ut :)

Men jeg skjønner ikke hvordan du klarer så mye i bøy. Selv klarer jeg bare 20kg, men tar frontbøy som regel. Dvs, jeg trenger my alene. Er jo lettere å kjøre maks når man har noen som kan hjelpe på vei opp, for skrekken er å ramle bakover eller framover :p

Pullups klarer jeg 1. Målet er 10! Økt fra 30 til 80kg i nedtrekk, så snart hiver jeg meg på det grusomme programmet med å holde igjen i ordentlige pullups. :o

Tusen takk :love:

Alltid vært sterk i beina, og trent mye bøy, men vært også heldig med treningspartnere som har presset meg masse i basisøvelsene og som jeg har full tiltro til :)

Pullups er det ikke lenge siden jeg fikk til :p Har liksom ikke klart å bruke riktig muskler eller noe hehe :) Uansett så slitt veldig med den.. :) Bruk den pullupsguiden på forumet her med negative pullups

Når du klarer så mye i nedtrekk så er det nok ikke lenge før du tar pullups lett :D

Annonse

230 i markløft, 150 i knebøy og 170 i benkpress. Er vel rundt 2 år siden.

Pr i dag ser jeg for meg rundt 190-200 i mark, 130-135 i bøy og 145 i benkpress. Blitt mye dårlig trening etter at bloggen ble mer seriøs :)

Hvorfor mer i benk enn bøy?

• 3 uker senere...

Høyde: 177 Vekt: 77 alder 21

Raw Pers 1RM, uten noe utstyr

Mark 110 kg Knebøy 110 kg Frontbøy 70kg Powerclean 60 kg

Benk 80 kg Skrå 65 kg Skulderpress 50 kg Sidehev-stang 35 kg

Dips 80 + 20 kg Hangups 80 + 15 kg Chins 80 + 15 kg Roing 90 kg

Situps 20 kg Planke 30 sek 40 kg

Nye tall er:

Kroppsvekt 54 kg

Pullups 3

Gratulerer da klarte du å nå målet i kroppsvekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...