Jump to content

Robin Mjøs

Members
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

  1. Her ein fin demonstrasjon av korleis å trene opp ryggen og forhindre UCS(Upper Cross Syndrom ) som mange kan utvikle ved laaange timer ved dataskjermen. Gjøres enkelt med noen lette hantler. Har sjølv prøvd desse øvelsene og kan anbefales, fekk utrulig god kontakt med ryggmuskelaturen! Ha fokus på utførelse og teknikk, ikkje tygden på hantlene : UCS : [ATTACH]99372[/ATTACH] YTWLI øvelser som kan hjelpe på dette syndromet: Liten tillegsøvelse som man også kan trene : [ATTACH]99373[/ATTACH]
  2. Sleit ein del med grepet før eg også men kjørte mixed grip og litt lettere vekt på enkelte øvelser for å trene grepet, samt brukte kalk for å forbedre grepet..! Funker som fy, merker grepet er betydelig sterkere no enn før! Ingen problem å dra tunge løft i mark og strake mark no lengre! Litt blemmer blir det hånden ,men det følger med denne sporten !
  3. Creatin Monohydrate anbefales å prøve
  4. Kjenner meg litt igjenn der, har testa ein del forskjellige kreatin typer men den som eg merker eg får best utbytte av er Creatin Monohydrat. Som du seier merker eg sjølv at eg blir seigere og kan tyne ut fleire repper og sett Hadde ett 2 ukers opphold for nokre uker siden kun for å sjekke forskjell. Og merker forskjell etter eg begynte med kuren igjenn for 1 uke siden. Hvilken kreatin type bruker du da?
  5. Finnes ett hav av protein pulver der ute..! Spørs jo om man er på jakt etter kun protein eller whey ?! Søk og les på innholdet på produktet etter det som passer til ditt bruk
  6. Hei. Leste gjennom innlegget ditt..! Har du rekna på kor mange kcal du skal ligge på med ditt aktivitetsnivå?
  7. Trudde eg tok knebøy korrekt ein periode, til eg fekk ein som var dreven i faget til og sjå på dette. Teknikken var ikkje heilt på plass, så fekk beskjed om å tøye ein del på hofte og lår partiet. Merket det allerede i uka etter at teknikken kom seg har absolutt truen på tøying kan forbedre teknikk og prestasjon! lykke til!
  8. Amen for dine leggmuskler, skulle gjerne hatt di eg:) sliter med små legger! Blir mange leggøkter i løpet av ein uke :-)
  9. Har no spist opp så og sei heile pakken med Androx Q12, har jo hatt ein periode kor eg har økt ein del..! Om dette er grunnet Androx'n eller ikkje er eg ikkje sikker på, men det vil vel kanskje vise seg etter kvert når eg tester ein periode uten. I perioden eg tok det kan eg ikkje sei att dette imponerte meg noko særlig, vertfall ikkje merkbart..! muligens psykologisk effekt som de har nevnt !? Har ikkje tatt noko blodprøve for å måle verdiene da, så det er uvisst for meg kva verdiene mine låg på..! Eg tviler nok på eg kommer til og kjøpe meir av dette tislkuddet, time will show korleis ein periode uten dette har noko merktbar forskjell Håper denne tilbakemeld kunne hjelpe litt vertfall
  10. Hmm ja ser ka du meiner Godt mulig det kan bli for mye av det gode ja ..! nje, e ik personlig fan av helkroppsprogram men har vore inne på tanken på ett 2 splitt ja...! Skal sjå litt på det , kanskje eg prøver på det
  11. Hei. Slenger ut ett evnt treningsprogram eg funderer på å begynne på. Oppsettet er slik : Er ein 3x2 splitt på ein måte Dag 1 rygg+skulder Dag 2 bryst+armer Dag 3 bein+mage Dag 4 rygg+skulder Dag 5 bryst+armer Dag 6 Bein+mage Dag 7 fri Tenker å kjøre tung økt dei første 3 dagene, så ein lettare med høgare rep på "siste" delen av programmet. Har sjølv trent ei god stund å veit sjølv ka kroppen min tåler av belastning. Skal ha variert utvalg av øvelsene slik at det blir litt variasjon og ikkje for einsidig. Ka tenker de om dette ? Takker for innspill, kommentar, råd osv....
  12. Ka va det han egentli var så "kjent" for ? va det bere hans utrulige fysikk og personlighet eller var det meir enn det ? Lurer siden e er så mange filmer av han på youtube
  13. hmm okey, grei artikkel! grett å vite kan man putter i kjæften
×
×
  • Create New...