Gå til innhold

Hva er persene deres i basic øvelsene?


Admira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får hive meg på tråden her. Har faktisk ikke testet 1RM enda, da jeg har hatt markante økninger. Må vel kanskje få gjort det så snart jeg er i gang igjen. Har slitet litt med Chins og Dips, men har min kjærlighet i bøy og mark, og begynt å like benk. :) Så disse har vært hovedøvelsene mine, samt stående roing, men grepet begynner å svikte.

167cm, 64kg, trening 2splitt etter PHAT, og skal nå teste ut RPE og myo reps :)

Mine løft i 2011:

Knebøy: 75kg x 5.

Markløft 95kg x 3.

Benkpress 40kg x 3

Stående roing 70kg x 5.

Så begynner opptreningsfasen etter bilulykke å sengeliggende nesten 1 mnd, så da er disse målene løpet av året :)

Mål:

Knebøy 100kg.

Markløft 120kg.

Benkpress 60kg.

Stående roing ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om dette er stedet, men jeg må bare skryte:

Jeg klarte 7,5 strake push-ups idag!! :D

Det er helt klart pers, jeg har aldri klart 1 en gang! Og det på to mnd uten å trene push-ups! :thumbsup:

Jeg har tenkt til å poste 1RM på base øvelsene hvis jeg noen gang tester det.. ;)

Bra det da! er ikke så lenge sia jeg var på de kanter selv. Får en god følelse når man klarer det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perser

Knebøy 210 kg

Markløft 217,5 kg

Benkpress 130 kg

Dette er persene mine og jeg er ikke i nærheten per i dag. 15kg mindre kroppsvekt (nå 82kg) har gjort meg svak og i skrivende stund er jeg nok god for ca 180-200-120. Målet for 2012 er pers i mark, og å kunne nærme meg 200 i bøy igjen, uten å føle at jeg skal knekke av på midten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Med utgangspunkt i tidligere perser, Tor Olav, så tror jeg nok du burde lage deg mer realistiske mål for 2012. :)

jeg veit, men må jo satse, en kopis av meg som har b.grad i kost og personlig trener, mener at det kan gå siden jeg bare har trent i 6 mnd og økt såppas mye. Men blir ikke deppa om målene ikke går, da dytter jeg dem bare forand meg til de går.

trur faktisk benken, blir vanskligst. har hatt ca 10kg opp gang i mnd i de andre øvelsene. frem til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stats etter 2-3 år uten trening, med mye fyll, og enda mer junk food:unsure:

(19/9 11) 21år 175cm @115,7kg:oops:

5RM benk 70kg

0 dips

0 chins

Mark?

Bøy?

Stats (16/1 12) 21år 175cm @100,2kg

5RM benk 100kg

13 dips/3*5 +20 kg

5 chins

Benpress 8RM 380kg

Mark 5rm120kg

Bøy 5rm 120kg(har vært forsiktig på grunn av ryggproblemer)

Mål for (1/6 12) @90-95kg

500kg tottalt(spørs hvordan det går med ryggen)

Minst 140kg i benk, håper på 150kg

Dips 3*8+40kg?

Chins 15 med strikt form

Betydelig bedere kondis!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg trent styrke mer enn er par mnder... Og kun løftet markløft to ganger før.

Men idag persa jeg på 40 kg markløft og 30 kg knebøy.

Er ikke mye, kunne sikkert tatt mer. Men jeg vil helst ha inn fullstendig riktig teknikk før jeg løfter tyngre, siden jeg har slitt med å få den inn. Men idag satt den, og da var det godt å løfte litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...