Gå til innhold

Hva er persene deres i basic øvelsene?


Admira

Anbefalte innlegg

Jente 25år, 178cm, 69kg.

Knebøy: 75kg (lenge siden test, kjørt frontbøy isteden)

Markløft: 95kg

Benkpress: 45kg

Benken og marken har økt proporsjonalt hele veien, fra jeg begynte å teste ved 30kg/60kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woah, blir helt målløs av å lese persene deres! Veldig inspirerende og motiverdene ^^ og dere som mener at dere er svake;

Benkpress: 20kg

Knebøy: 40kg

Markløft: 30kg

how do u like me nooow.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fitnesss

162 cm, 55.7 kg

(Har ikke makset noen øvelser) :$

Knebøy: 130kg x 6rep

Markløft: 120kg x 7rep (får se om jeg får opp på ryggtreninga i dag! :D)

Benkpress: 60kg x 2rep (siste med hjelp :rofl: :$)

De andre øvelsene følger jeg ikke så mye med på. :) Fin tråd å sammenligne med andre i samme høyde/vekt! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

162 cm, 55.7 kg

(Har ikke makset noen øvelser) :$

Knebøy: 130kg x 6rep

Markløft: 120kg x 7rep (får se om jeg får opp på ryggtreninga i dag! :D)

Benkpress: 60kg x 2rep (siste med hjelp :rofl: :$)

De andre øvelsene følger jeg ikke så mye med på. :) Fin tråd å sammenligne med andre i samme høyde/vekt! :thumbsup:

STERKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fitnesss
STERKT!

Takk, "problemet" mitt er at jeg blir sterk i øvelser kjappere enn muskeøveksten kommer. Tar som regel lang til før jeg får synlig resultat utenom beina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, føler meg som den pingla i forhold til andre her, men det får så være:) Har trent systematisk styrketrening siden november. Trent en god del før det, men da litt av og på, få baseøvelser (kun knebøy og utfall) og bare dill-dall for å holde kroppen i form. Øker støtt og stadig, så håper dette bare er begynnelsen:D

Knebøy: 55 kg (8 reps). Skal teste 1RM straks jeg får en med meg på trening!

Markløft: 40 kg (10 reps). Startet med denne for 2 uker siden, tør ikke ta så tungt før teknikken sitter ordentlig.

Benk: 30 kg (8 reps). Startet med denne for 2 uker siden, men trent en del push-ups før.

Dips og chins klarer jeg ikke uten hjelp enda, men merker jeg trenger mindre og mindre hjelp for nesten hver økt:D Målet er å klare 1 alene før sommeren (kanskje optimistisk:p).

172 cm, 62 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent vekter de siste årene litt av og på, begynte med crossfit mai 2011 og har de siste 2 mnd fokusert en del på basisøvelsene.

Høyde: 183cm

Vekt: 83kg

Benk: Mitt svakeste punkt, har ikke max'et men trener med 85kg 5x3 pr dags dato.

Mark: 4x2 160kg

Knebøy: 3x1 110kg

Frontbøy: 2RM 105kg

Militærpress: 1RM 55kg.

Dips: 4x4 kroppsvekt 83kg + 40kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...