Gå til innhold

Questbaaaaaars :-)


Felicie

Anbefalte innlegg

Helt avhengig av questbars, guilt free barer med masse proteiner som slår to fluer i samme smekk. Jeg har smakt 7 ulike smaker,skal snart smake på double chocolate chunk, fikk en pakke i posten tidligere denne uka.

her er en rangering og kommentarer:

1.Chocolate brownie, cookie dough og white chocolate raspberry- kjempegode alle tre, det varierer hvilken jeg har mest lyst på.

2.Chocolate peanut butter -er nok mer en sjokoladeperson enn peanøttsmør person, men forsatt en vinner.

3.Apple pie - frisk og god, men tilfredstiller ikke behovet mitt for sjokolade.

4.Cinnamon bun- god, men litt svak smak og som apple pie slukker den ikke min craving for sjokolade

5.coconut cashew- nådde ikke opp til forventningen mine, verken liker den eller misliker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått kokos dilla for tiden, og lurer litt på Quest sin Coconut Cashew bar, noen erfaringer :)? Er det for mye å forlange att den smaker kokos, som i bounty eller Atkins sin Chocolate Coconut bar :p?

Eventuelt andre kokos smakende varer å anbefale? (Sorry for off topic btw) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ Sist jeg var i Sverige ble jeg fortalt at salg av Questbars måtte ta slutt fordi de inneholdt et ulovlig sukkeralkohol eller hva han sa.. De selger det ihvertfall ikke noe sted på Nordby lenger.

Kjøpte i Sverige i går, dog i Tuckfors;)

Tror de har fått de gjennom i EU igjen, nettopp. Kunne ikke kjøpes i UK for en måned siden, men nå er det ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får så vondt i magen av questbarene jeg, utrolig kjedelig, er jo så gode :(

Vet du hva i dem du får vondt av? Jeg også får veldig vondt og mye luftsmerter av noen av dem, samt omtrent alle atkinsbarer fordi de inneholder sucralose. Cinnamonroll inneholder kun stevia av søtning, så disse tåler jeg, men magen min takler ikke f.eks browniesmakwb. Les på innholdsfortegnelsen, det er litt forskjellig søtbingsstoffer tilsatt:) hvis du vet hva magen din reagerer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva i dem du får vondt av? Jeg også får veldig vondt og mye luftsmerter av noen av dem, samt omtrent alle atkinsbarer fordi de inneholder sucralose. Cinnamonroll inneholder kun stevia av søtning, så disse tåler jeg, men magen min takler ikke f.eks browniesmakwb. Les på innholdsfortegnelsen, det er litt forskjellig søtbingsstoffer tilsatt:) hvis du vet hva magen din reagerer på

Ikke helt sikker, men har veldig sensitiv mage...Regarer ofte på søtstoff(ikke stevia) så kan tenkes det er det ja. Tåler heller ikke laktose så godt, men vet ikke om det er det i questbarene? (whey)proteinpulver som er laktoseredusert pleier gå helt fint.

Jeg har faktisk bare prøvd banana nut muffin. Har vurdert å prøve flere typer, hadde vært så genialt om jeg tålte noen av de, men samtidig veldig kjedelig å bestille en svær pakke om jeg likevel ikke kan spise de :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som står på nettsiden deres (http://www.questproteinbar.com/) om søtningstilsetninger:

(Smilefjes ved de jeg har testet til nå ++)

Lo han guo og sucralose:

Vanilla almond crunch (y)

Apple pie :huh:

Chocolate brownie :love:

Mixed berry bliss

Peanut butter supreme

Peanut butter & jelly

Stevia og erythritol:

Chocolate peanut butter

Cinnamon roll :love:

Strawberry cheesecake

Coconut cashew

Lemon cream pie

Banana nut muffin

Double chocolate chunk :hungry::love:

Stevia óg sucralose:

White chocolate raspberry

Chocolate chip cookie dough :hungry::love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som står på nettsiden deres (http://www.questproteinbar.com/) om søtningstilsetninger:

(Smilefjes ved de jeg har testet til nå ++)

Lo han guo og sucralose:

Vanilla almond crunch (y)

Apple pie :coffee: ..ventes i posten!

Chocolate brownie :love:

Mixed berry bliss

Peanut butter supreme

Peanut butter & jelly

Stevia og erythritol:

Chocolate peanut butter

Cinnamon roll :love:

Strawberry cheesecake

Coconut cashew

Lemon cream pie

Banana nut muffin

Double chocolate chunk

Stevia óg sucralose:

White chocolate raspberry

Chocolate chip cookie dough :hungry::love:

takk :-) det eneste jeg vet sikkert er at jeg reagerer på erythritol og at stevia går greit...usikker på de to andre. Lurer på om det er mulig å finne ut hvor mye mandler det er i de forskjellige barene? kan spise små mengder.

lurer på om jeg skal prøve en av de uten erythritol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mulig jeg ser dårlig, men finner ingenting på siden der om de er laktosefri/redusert?

Whey isolate er så og si laktosefritt. Er du hypersensitiv for laktose, kan det vel tenkes at du reagerer på Questbars. Melkeisolat som det også står, kan nok inneholde litt mer laktose, men også her veldig lite.

Alt dette ble forresten funnet ut ved hjelp av google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...