martin biff Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Digger personlig de litt lettere vektløfterne.. synes de har en helt sykt bra fysikk! og generelt andre idretter som krever mye eksplosivitet, sånn som spydkast, sprintere osv.. hehe.. jaja Hva synes du? Siter
Raptorial Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Du mener det rent estetiske, sant? Av olympiske idretter så ville jeg vel si at turnere og svømmere utmerker seg positivt. Siter
martin biff Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Du mener det rent estetiske, sant? Av olympiske idretter så ville jeg vel si at turnere og svømmere utmerker seg positivt. Ja, riktig.. kan se meg enig i den Siter
Shenjing Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Martial arts folk, bare se hva kung fu pjokkene klarer, styrke, smidighet og kroppskontroll. Synes det er ganske fint estetisk også. Siter
Tiwas Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Turnere og de litt mer fysisk aktive i amerikansk fotball, ville jeg sagt. Turnere er dessverre kronisk skadet, så vidt jeg vet. Siter
poyekhali Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Olympiske løftere, spesielt (russiske) menn. Damene (russiske) ser ofte ut som hannkjønn... Siter
Anny92 Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Volleyballjentene er ganske rå! Stine smurfine og Thiasthias 2 Siter
dragedama Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Synes det er interessant og fascinerende å se på f.eks friidrett, og legge merke til forskjellene i kropper ut fra hvilke muskler som trenes og hva som blir funksjonelt for de forskjellige grenene. Selv holder jeg en knapp på sprintgutta og høydehoppjentene Siter
martin biff Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Olympiske løftere, spesielt (russiske) menn. Damene (russiske) ser ofte ut som hannkjønn... tenker de russiske og kinesiske olympiske løftere ser ganske bra ut selv Siter
Jaffa86 Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 svømmere, volleyballspillere og boksere =) lavinia79 1 Siter
kjartantan Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 10-kamp (evt 7-kamp) kommer vel også ganske godt ut. denne artikkelen er ganske interessant om dette temaet, her "vinner" mma: http://www.muscleprodigy.com/top-10-most-athletic-sports-best-athletes-in-a-sport-arcl-1913.html Siter
Kirill W. Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Tyrkiske oljebrytere. (no homo) Okei litt homo. Khaleesi, Shenjing, Dwarniel og 12 andre 15 Siter
Aurelius Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Vektløftere på førsteplass, og Amerikansk fotball-spillere på andreplass. PS; kan ikke noen slenge inn et bilde av Klokov? Siter
BROrilla Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Vektløftere på førsteplass, og Amerikansk fotball-spillere på andreplass. PS; kan ikke noen slenge inn et bilde av Klokov? hoho! Aurelius, Khaleesi, Sofie og 2 andre 5 Siter
Danhyl91 Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Turnere, MMA-utøvere pleier som regel ha enorm fysikk Siter
Afterall Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Turnere er vel ganske fit: Ellers er vel svømmekroppen rimelig bra trent, lean og velproporsjonert: vesen, Christine_B, SlayerDad og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.