Gå til innhold

kjartantan

Medlemmer
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kjartantan

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 23. des. 1978

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://twitter.com/kjartan

Converted

  • Facebook
    kjartan.bjorkvold
  1. jeg testet dette en ukes tid nå. gir en ganske ubehagelig følelse av å fryse, er litt småklam, litt småkvalm og gir en litt nedstemt følelse. mulig det funker, men føler de negative sidene som i hvert fall jeg opplever ikke er verdt det. trening er jo også mye mentalt, så det er viktigere å ha en mental edge i gymmen føler jeg enn dette her.
  2. forbedret fra 1425 i november til 13.12 nå, har kjørt et løpeprogramm som tydeligvis virket
  3. som dansan sier gir det strengt tatt ingen effekt, men er rett og slett bare en kjapp og enkel kilde til proteiner. du bør få i deg mest via mat, men suppler gjerne med et par shakes i løpet av dagen. som mellommåltid med melk eller etter trening med et par bananer f eks.
  4. smak er viktig, du skal jo drikke en del shakes! og ikke minst er det viktig at pulveret lett ristes ut i vann/melk. selv har jeg testet mye fortskjellig og sverger til optimum whey. anbefales! sjoko og vanilje, så har du litt å variere med. om du vil ha et pulver med flere ulike kilder til protein, er mp combat bra, har testet banan og den er veldig god
  5. Aldri trent løping før, men prøvde min første 3000 i dag: 14:25. Litt skuffa...
  6. eller benhinnebetennelse var det visst jeg mente

  7. uæ, antydninger til seneskjedebetennelse

  8. kjøp en hel rå kylling, skjær av lår og bryst til bruk i noe annet. ha skrotten i en gryte sammen med løk, selleri, gulrøtter, sopp, cherrytomater inkludert stilk, hvitløk, urter (laubærblader, persille, rosmarin, timian, salvie feks) og en del hel pepper. dekk med kaldt vann og kok forsiktig i 2-3 timer. fjern skummet fra toppen. sil og lagre som verdens beste kraft til bruk i f eks kyllingsuppe. til suppen trenger du egentlig bare å smake til med pepper samt søt og salt soyasaus. og gjerne koke noen nudler oppi og servere med en av kllingfiletene
  9. gammel tråd det her, men jeg lurer også på dette. tenker særlig på en fastlege som har forståelse for at man trener mye og som tilpasser rådene sine ut fra dette. noen som kan anbefale en trenings-/idrettsvennlig fastlege?
  10. ahh når shakeren eksploderer og det spruter overalt når du skal riste :/

  11. i boka til arnold (bible of bodybuilding) anbefaler han faktisk "instinktiv" trening etter hvert som man blir bedre kjent med kroppen sin, høres jo litt ut som det er det du driver med
  12. en litt utvidet dead prez-post, har samlet de beste sangene deres om trening og helse i en youtube playlist:
×
×
  • Opprett ny...