Gå til innhold

Spis riktig for din kropp - Taras astrocoach gir deg svaret!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"Løver bør ta vare på ryggen ved å gjøre enkle styrkeøvelser. Eventyrlige, romantiske reiser får Løven i sommermodus. Løven er et kongelig tegn og mennesker født i dette tegnet vil alltid trives med reiser og opphold i store, eksklusive, historiske slott, hvor kleskoden er viktig og det kun drikkes årgangsviner."

I want the finest wines available to humanity. I want them here, and I want them now!

For å sitere en av mine filmhelter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er essensielt for Skorpioner å holde seg til et sunt kosthold for å holde både energien og humøret oppe...

...Og siden Skorpionen er et vanntegn, vil reiser på vann og ferie ved havet være balsam for sjelen."

Liker ikke vann annet enn å drikke det...... bummer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
"Det er essensielt for Skorpioner å holde seg til et sunt kosthold for å holde både energien og humøret oppe...

...Og siden Skorpionen er et vanntegn, vil reiser på vann og ferie ved havet være balsam for sjelen."

Liker ikke vann annet enn å drikke det...... bummer

Rart hvordan alle stjernetegnene drar nytte av sunt kosthold og liker å reise på ferie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Skorpioner blir ofte tiltrukket av mystiske og uvanlige reisemål."

"Skorpionen er et vanntegn, vil reiser på vann og ferie ved havet være balsam for sjelen."

Jeg jobber på sjøen, jeg bor i båt, tett ferskvannsinntak, mild slagside og måkehyl er ingenting jeg forbinder med "balsam for sjelen".

(n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valg av feriested er ingen enkel sak for de fleste Krepser fordi de er hjemmekjære og trives i vante omgivelser. Men de har også en medfødt lengsel etter å reise og oppleve ukjente verdensdeler. Krepsen har en dragning mot fortiden og steder med fascinerende historie.

Ja, ja og ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten: "vil de elske å tilbringe mange feriedager på et spennende og luksuriøst spahotell."

Tja, skal vel ikke nekte (selv om andre ting er langt over på listen) - nå burde jeg sove og fokusere på ryggøvelser i morgen (og ellers) for å holde kroppen smidig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...