Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...for deres del? For å omformulere - hva må på plass for at dere kan kalle det sommer? Jeg sitter her på jobb og hører folk til stadighet nevne at det er sommer, men hva definerer sommeren? Er det når radioen spiller låtene til hobbyfilosofen Arne Hurlen, og resten av Postgirobygget?

For min del er det nok når denne gjengen er tilbake på TV2! :D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22149-n%C3%A5r-er-det-sommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet

Har vel ikke hatt sommer siden 08/09! Desverre! Det som før var sommer og "ferie" er nå jobb :)

Men før! Var det sommer når det var sol, fri, gaming, stikke på butikken med kompiser og spille fotball stort sett hele dagen før det var leeenge oppe og se på film etc! For å gjøre akkurat det samme neste dag!

Gleder meg allerede til studier er ferdig og man begynner i fulltidsjobb! Da har man ihvertfall 3-4uker fri når man først tar seg fri!

Juni til maks slutten av august.

Bor i Tromsø. Her har man vanligvis bare tre årstider; Sommer - vinter - høst - repeat. Er det sommer før juni er man redd det har jinxet alt og at vi har drittvær minst hele juli.

Annonse

Når jeg kan sitte i skyggen fra parasollen i lite klær og ikke fryse.

Sitte på terrasen til langt på natt med litt vin, og ikke fryse.

Når vinden som stryker rundt bena føles som fønvind/knept merkes.

Dvs at det nesten ikke blir sommer for meg før jeg reiser sydover :p

Men det funker å sitte i parken med gode venner, vin og engangsgrill også :)

Lydene fra Oslo sentrum når vinduet på kontoret er åpent: trikken, musikken, liv & røre

Når jeg får lyst til å ta et bad ute. Når reker er utsolgt på butikken. Når jeg blir solbrent på skuldrene. Når man lukter solkrem konstant. Nårvman får dårlig samvittighet av å gå inn for å trene styrke,og rister på hode over dem som er på tredemølla!!

Når jeg kommer ut av leiligheta mi...DA er det sommer.

Når man sitter med venner, i ført short og tskjorte..Svette pga sola steiker..Samt flintsteika steker! Iskald dietcherrycoke, potetsalat og grilla grønnsaker..DA er det sommer :) Volleyball!

For meg er det ikke sommer før skoleferien starter. Kan få sommerfølelsen om det er en varm dag en helg i starten av juni med bading og grilling hele dagen, men det er fortsatt bare en følelse. Ingen sommer før eksamener og fag er bestått og man har gått ut skoleporten for siste gang på 8 uker! ;)

Annonse

ah, introen i pacific blue vekker så mange gode minner :)

sommar for meg er når ein shorts og sandalar er alt ein treng av klede. når ein kan ta seg ei øl midt på dagen utan å få alkis-stempel :p loff med reker og majones. fisking. reising. konsertar. god stemning :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...