Gå til innhold

Hvor mange pushups tar du? :D


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, som regel etter.

Skal innrømme at jeg har gått på do utelukkende for å ta push-ups. Heh, ble litt for gira en periode :cool: Jeg kunne jo strengt tatt bare ha tatt de push-upsene i stua, men er man vanedyr så er man vanedyr.

Ahh nice, skal bruke den selv - Lite tips eg gjør sjøl er å ta pushups nå du lager mat (er jo alltid litt dautid der!!) hate typ å venta på at egg/bacon (generelt mat) skal stekes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før tok eg alltid pushups på kne, men så slutta eg med det og tar no skikkelege:happy: På kne kunne eg ta så mange at det vart kjedeleg, var for lite motstand. Skikkelege derimot er hardt! Eller, er vel berre eg som er svak. Uansett så er rekorden siste året 9stk!(y) Har vore ein periode med treningsstopp, og etter oppstart var det stusselege 3stk, no ligg er på rundt 5stk. Pushups er ein øvelse eg SKAL bli god i!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Ligger også rundt bare 15. Er 1,77 og 68kg. Tok nettopp 6 rep med 20,5kg hantler i skråbenk. Er ikke så stor fan av kroppsvektøvelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil se video at folk tar 100 pushups... :cautious:

Skulle gjerne filmet, men problemet mitt er at jeg ikke klarer 100 push-ups lenger. I følge programmet jeg begynte på skal jeg visst klare det om 3 uker, så da blir det naturligvis (skryte)film.

Kan alltids filme en ny makstest til helgen, men tviler på at det blir noe særlig mer enn 60-70...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæhæ, tror jeg løy når jeg sa jeg tok 10, prøvde ista, og tok 3 :D

Tar fler på trening men tror nok teknikken skurrer der! Tror venstresia av kroppen er for svak, begynner å helle mot venstre når jeg er sliten(altså etter 3 push ups) :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukar ikkje ta maks reps, men for nokre månader sidan starta eg med å ta 8x20 reps kvar dag, og merka at bryststyrken økte veldig. Uheldigvis skada eg handleddet i påska (forstuing) og er ikkje god igjen enda. 8x20 var walk in the park overraskande nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...