Gå til innhold

Hvor mange pushups tar du? :D


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uhm.. 12 med brystet i bakken, håndleddsskade og betennelse i skuldra... Skal bli spennende å se hva jeg kan gjøre når alt er bra! (Dette er forresten min personlige rekord så langt, men har vært grisedårlig å gjøre pushups/holde tellinga på de, har liksom ikke sett vitsen når jeg sjeldent kom over 3 før:P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke trener push ups på ett år, men trener sykt mye benk, tar jeg fler push ups da?

Etter egen erfaring vil jeg heller si motsatt.. Jeg klarer mer i benk når jeg fokuserer på pushups en periode, men når jeg går over til benk igjen tar jeg færre pushups. Kommer selvfølgelig ann på teknikk, antall reps osv (Jeg trener kun 1-5 reps i benkpress, muskulær utholdenhet er deretter)

edit; I tillegg kreves mer kjernemuskulatur for pushups, du må balansere deg, holde kroppen rett, hele pakka. Er hakket mer krevende vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter egen erfaring vil jeg heller si motsatt.. Jeg klarer mer i benk når jeg fokuserer på pushups en periode, men når jeg går over til benk igjen tar jeg færre pushups. Kommer selvfølgelig ann på teknikk, antall reps osv (Jeg trener kun 1-5 reps i benkpress, muskulær utholdenhet er deretter)

Interessant! Det forklarer kanskje hvorfor jeg suger i push-ups, men likevel er relativt grei i benk i forhold til at jeg nettopp har startet treningen.

Og også enda en god grunn til å trene push-ups :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant! Det forklarer kanskje hvorfor jeg suger i push-ups, men likevel er relativt grei i benk i forhold til at jeg nettopp har startet treningen.

Og også enda en god grunn til å trene push-ups :D

Absolutt, jeg burde også bli bedre på dem altså :p

Jeg klarer 583 :troll: Kom igjen folkens, film or it didn't happen!

Sier du at jeg er sterkere om jeg legger ut film med 3 pushups enn om jeg sier at jeg tar 120? :eek: Kanskje jeg faktisk gidder :nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du at jeg er sterkere om jeg legger ut film med 3 pushups enn om jeg sier at jeg tar 120? :eek: Kanskje jeg faktisk gidder :nin:

Hva du er vet jeg ikke, men jeg kan i hvertfall tro det på det du sier :pompous: Og vet du, hvis du kjapper deg tror jeg du er den første som faktisk legger ut film. Ergo er du den eneste med empirisk grunnlag for påstandene dine, og ergo kan du være den bevist sterkeste i denne tråden en liten stund. Hvor kult er ikke det? :woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du er vet jeg ikke, men jeg kan i hvertfall tro det på det du sier :pompous: Og vet du, hvis du kjapper deg tror jeg du er den første som faktisk legger ut film. Ergo er du den eneste med empirisk grunnlag for påstandene dine, og ergo kan du være den bevist sterkeste i denne tråden en liten stund. Hvor kult er ikke det? :woot:

:sneaky:

Nå kommer garantert noen meg i forkjøpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...