Gå til innhold

Er det bare jeg....


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Samme hvordan man vrir og vender på det så blir man ikke en av Hollywoods mest populære PT-er av og se bra ut..Men jeg tror at et bra utseende er et must for og lykkes og nå det målet.Men der kommer man nok ingen vei uten resultat. Når det er sagt, han er for "glatt" for min del :)

At de råd VG kommer med fra denne mann ikke er de ALLER beste i forhold til og oppnå "fitnesskropp" tviler jeg ikke på, men en slik komersiell avis, må komme med komersielle råd som "folk flest" kan greie og gjennomføre på kortest mulig tid, med minst mulig utstyr og ikke vanskeligere utførelse enn at et bilde og tekst forklarer utøvelsen godt nok uten fare for feil-/overbelastning...Ville sett hvilken som helst PT her inn komme med et treningsopplegg som tilfredstiller disse krav,- som er så veldig mye bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvordan man vrir og vender på det så blir man ikke en av Hollywoods mest populære PT-er av og se bra ut..

Sier hvem? Det sies jo ekstremt lite om klientene hans, og den eneste som hevder at han er en av Hollywoods mest populære PT-er, er han selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^phaggots

Det morsomme er at dere som hater han, verken ser like bra ut (verken kroppsmessig eller i det punchable trynet), har like mye suksess, penger or whatsoever. Dere ligger langt nede på rangstigen i forhold til han. Men dere har vel horet litt grunnleggende treningslære da. Ikke værst det, hva? :)

Haters gonna hate.

Han er som Zyzz og Plyo. Ekle i starten, men så digger jeg de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^phaggots

Det morsomme er at dere som hater han, verken ser like bra ut (verken kroppsmessig eller i det punchable trynet), har like mye suksess, penger or whatsoever. Dere ligger langt nede på rangstigen i forhold til han. Men dere har vel horet litt grunnleggende treningslære da. Ikke værst det, hva? :)

Haters gonna hate.

Han er som Zyzz og Plyo. Ekle i starten, men så digger jeg de.

Jeg kommer hverken til å bli like rik som Stalin, like suksessfull og jeg er nok ganske langt nede på rangstigen i forhold til han.

Likevel tar jeg meg rett til og kritisere han. Det er legitimt og mislike folk, ideer eller ideologier, gitt et grunnlag som kan forsvares på en eller annen måte. "Haters gonna hate" er et argument folk med begrenset kapasitet bruker for og forsvare sitt standpunkt. Det er tidenes mest idiotiske argument, fordi det er umulig og diskutere videre etter det er brukt. Når Myrheim skriver haters gonna hate, så antyder du at folk misliker Conelis på grunnlaget at de misliker alt? Det er jo evneveikt av en annen verden. Hvordan i helvete skal du kapre det moralske høydepunktet med et hjernedødt argument?

Å lage en tråd om og skade Cornelis er ganske lavmål, men fy faen jeg avskyr "hates gonna hate" frasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^phaggots

Det morsomme er at dere som hater han, verken ser like bra ut (verken kroppsmessig eller i det punchable trynet), har like mye suksess, penger or whatsoever. Dere ligger langt nede på rangstigen i forhold til han. Men dere har vel horet litt grunnleggende treningslære da. Ikke værst det, hva? :)

Haters gonna hate.

Han er som Zyzz og Plyo. Ekle i starten, men så digger jeg de.

rcNrT.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer hverken til å bli like rik som Stalin, like suksessfull og jeg er nok ganske langt nede på rangstigen i forhold til han.

Likevel tar jeg meg rett til og kritisere han. Det er legitimt og mislike folk, ideer eller ideologier, gitt et grunnlag som kan forsvares på en eller annen måte. "Haters gonna hate" er et argument folk med begrenset kapasitet bruker for og forsvare sitt standpunkt. Det er tidenes mest idiotiske argument, fordi det er umulig og diskutere videre etter det er brukt. Når Myrheim skriver haters gonna hate, så antyder du at folk misliker Conelis på grunnlaget at de misliker alt? Det er jo evneveikt av en annen verden. Hvordan i helvete skal du kapre det moralske høydepunktet med et hjernedødt argument?

Å lage en tråd om og skade Cornelis er ganske lavmål, men fy faen jeg avskyr "hates gonna hate" frasen.

Word

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...