Gå til innhold

Trenger hjelp til å legge på meg 8kg muskelmasse på 6-8 mnd.


Dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er op seriøs`? i så fall, 8 kg ren muskelmasse på 8 måneder når du kan svært lite om kosthold og trening, umulig.

Mye en må igjennom og lære for å oppnå en bra fysikk. Bare det å lære seg mind to muscle prinsippet (Som jeg ser 90% av folka på gymmen ikke har forstått:facepalm: ) kan ta svært lang tid. :android: Og uten det kommer du ikke langt, etter nybegynner fasen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har trent i 7 år, det siste halve året seriøst."

HAHAHA!!! Akkurat det en jeg kjenner der jeg kommer fra sier også!

han sier: "Trent siden jeg var 16 år.. men de to siste åra seriøst" Hva gjorde han de to siste åra?? De to siste årene begynnte han å bruke mengder med steroider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du øker kcal inntaket ditt jevnlig litt og litt så vil du legge på deg, men da med sunn mat for å ikke bli "feit". viss du feks. prøver å øke med 500kcal i måneden så ser du det ann :) Når det kommer til splitt så ville jeg gått for det som du selv vil, men viss du skal trene en muskelgruppe i uken så må det være ganske så tungt og ha ein god del mengde for at det skal bli bra mener jeg :) la oss si at du feks trener bryst mandag (Internasjonale brystdagen) og trener benk 10reps 4sett 60kg da får du en totalmengde på 2400kg, men viss du foreksempel hadde trent to ganger eller treganger i uka så ville totalmengden blitt mye mer :) så viss du skal trene kun en gang i uken så må du har tyngre vekter og flere sett :) Jeg ville logge på 5-8sett kanskje og mellom 8-12 reps viss jeg kun skulle trent en muskelgruppe en gang i uka. Men husk å tren mer enn kun en øvelse og ;) tok bare eit eksempel no :) ha ca 4 øvelser på hver muskel(de store) trenger ikke så mye på de små musklene som biceps feks. Biceps blir trent når du trener rygg og triceps blir trent når du trener bryst og skuldre :) Ville feks trent armer en dag hvor jeg hadde 3øvelser på triceps og to på biceps viss eg sku gjort det sånn :) Ikke tren biceps hver dag for da vil du få storesmerter (overtrent/overbelastning = skade) Ingen muskler bør trenes hver dag de må ha hvile for å vokse og selvfølgelig næring.

171.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

post-3399-14440936647214_thumb.jpg

"DagDrol?”

“Shut up! People are going to hear you!” Dag answered him. “Just give me the stuff”. To expedite the whole process Dag just handed him a one hundred dollar bill and left. Dag didn’t know how much it cost, nor did he want to know. he hurried home and ran straight up the stairs into his room. his mom was in the kitchen and he didn’t want her knowing what he was up to. He couldn’t lose her respect too. Seeing as he had already lost his own. he opened up the tub and a thin layer of white dust lifted into the air, as if following the lid that he was removing. he just stared at the dust. That very dust may have well as been a foreshadowing to his impending doom. he didn’t care to read the label on the back. he just took the little scooper inside and shoveled ten scoops into his water bottle. he shook the water bottle and tried to down the whole thing at once. he could feel the liquid hate running down my throat. When he finished. he egan to panic. It was too late to go back. he had set my fate in stone. What would people say? How would he explain to my family what had happened? How could he explain my gain of 50 pounds of rock hard muscle over night? his friends will think he's on steroids! he's not on steroid! No! Not steroids… DagDrol. In an attempt to hide the evidence of the disgusting thing that he had done, he tossed the tub of evil out his bedroom window. A thick cloud of the wicked white dust exploded through the air and covered the side of the house. he would deal with that later. An almost animalistic urge took over him. his internal clock knew what time it was. It was time for his workout. he was walking down the stairs when he started to feel the DagDrol monster stirring inside of him. When he reached the bottom, he could barely feel who he was anymore. He walked past the kitchen and his mother asked if he wanted some Rimi chickenbreast. He didn’t have time for this ****. He had gainz to get.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det aller beste er å bare kjøre på med alt. Først faster du 18 timer og trener på tom mage - selvfølgelig ''morgenkardio'' og styrketrening etter en liten hvile. Så kjører du på med tre svære måltider før sengetid bestående av så mye kyllingfilet som mulig( hallo, byggesten nummer en) og brokkoli (for å få inn alle vitaminer og mineraler kroppen trenger!) Gjerne lagt i marinade av eggehvitter og kanel (fordi kanel er fettforbrennende :rolleyes:) med et par kopper kaffe til ( som også er fettorbrennende!!). Da kan det jo ikke bli annet enn suksess og de 8 kiloene vil definitivt kun være muskler. lykke til! (Kommer til å følge bloggen fast :X3: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello! I hope you don't mind me writing in english because my norwegian is quite, well bad. A friend of mine told me about this thread and I had to come here and see what you guys wrote about me.

Perhaps it's because it's written in swedish, but nowhere in my post is it stated that I gained 8 kg och muscle mass in that period. It simply says that I've gained 8 kg in weight. The reason why I gained 8 kg in that short amount of time was because at the time I weighed 72 kg I had started to recover from a rough time in my life (work and relationship-related) and my training and diet had suffered from that. Basically at that point my "real" weight would have been somewhere around 75-76 kg because that's what I weighed a couple of months earlier. So in reality I only gained about 4 kg of muscle mass during a period of 8 months. And if you still claim that's impossible to achieve I recommend that you read my post again - because it's aimed toward people like you. ;)

Hahaha. Han er jo i like mye benektelse som styrkeløftere på insulin:D Var forresten en tråd om han der på /fit/ for noen dager siden, samme bildet.

You keep believing that if it makes you feel better. :)

HAHAHA!!! Akkurat det en jeg kjenner der jeg kommer fra sier også!

han sier: "Trent siden jeg var 16 år.. men de to siste åra seriøst" Hva gjorde han de to siste åra?? De to siste årene begynnte han å bruke mengder med steroider...

Try to workout once in a while and you'll see wonders happening to your body. It has greater effect than whining on forums that everyone with more muscle than you is juicing. ;) I also never state that I've only worked out seriously for two years. I've done that for 7 years and (of course) I've learnt to eat better, train better and rest more during that period. :)

Anyway the reason why I made the post in the first place was to elevate the fact that you can do wonders with your body if you work hard and deicate a lot of time into it. The post was not to "showoff" that I've gained weight/muscle mass - I do that all the time, but in a slow pace. ;)

A long post again (seems to me a speciality of mine) but I thought I'd contribute to the discussion here. To OP: I'm glad my post inspired you and I hope you'll work hard and stay off the illegal stuff, just like me. Good, healthy food sounds so much more appealing than stabbing yourself with a syringe in the butt - doesn't it? ;)

Sincerely,

Gustav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å endelig se noen skikkelige svar i denne tråden, Mye useriøse tullinger på dette forumet her altså.

Gustav Bonta, jeg har prøvd seriøs trening og kyllingfilet i et par dager nå men har bare gått ned i vekt likevel. Så derfor vurderer jeg gainer. Tror du det er trygt om jeg tar Mutant Mass og kyllingfilet på samme dag? Eller burde jeg holde meg til bare kyllingfilet og kanskje øke dosen til fire istedet for tre? Eller blir fire for mye kyllingfilet?

Kärlek,

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å endelig se noen skikkelige svar i denne tråden, Mye useriøse tullinger på dette forumet her altså.

Gustav Bonta, jeg har prøvd seriøs trening og kyllingfilet i et par dager nå men har bare gått ned i vekt likevel. Så derfor vurderer jeg gainer. Tror du det er trygt om jeg tar Mutant Mass og kyllingfilet på samme dag? Eller burde jeg holde meg til bare kyllingfilet og kanskje øke dosen til fire istedet for tre? Eller blir fire for mye kyllingfilet?

Kärlek,

Dag

Liker at du sier "dose" kylling :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...