Gå til innhold

McBains Brolitiske Paradigmeskifte


McBain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg mener vi samtidig må innføre litt nasjonal stolthet i styrketrening.. hvorfor skal alt være øst-europeisk? Foreslår trønderske utfall, sunnmørske markløft, et cetera :) (Legger merke til at med dette opplegget må kvinner betale mer skatt, så foreslår en senking på 5% skatt for hver cm lagt til rundt ræva, eller tilsvarende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg mener vi samtidig må innføre litt nasjonal stolthet i styrketrening.. hvorfor skal alt være øst-europeisk? Foreslår trønderske utfall, sunnmørske markløft, et cetera :) (Legger merke til at med dette opplegget må kvinner betale mer skatt, så foreslår en senking på 5% skatt for hver cm lagt til rundt ræva, eller tilsvarende)

Damer sparer så mye penger på mat at det jenver seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha med følgende:

- påbud om proteinrik kost og et gitt minstekrav om fysisk aktivitet på samtlige offentlige instutisjoner.

- skattetrekk for treningsmedlemskap med minimumsoppmøte.

- fritak for toll på varer fra iherb (o.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silikonpupper og bol blir gratis, en trenger kun å betale opp til frikortet. Effedrin og clenbuterol selges reseptfritt på apotek.

Skoleuniform i gym fra og med ungdomsskolen. Better Bodies og Gasp.

Nei nei, brystreduksjoner blir gratis, det er tross alt pecsa vi mirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...