Gå til innhold

McBains Brolitiske Paradigmeskifte


McBain

Anbefalte innlegg

jeg mener vi samtidig må innføre litt nasjonal stolthet i styrketrening.. hvorfor skal alt være øst-europeisk? Foreslår trønderske utfall, sunnmørske markløft, et cetera :) (

Bærumspress og steigenutfall. I'm in! Squatnes får en ny vår.

Føler også for et sykkeshortsforbud med mindre man sykler. I tillegg bør det innføres en minimumslengde på bentøy for menn over 50. Jeg melder meg frivillig til å dele ut bøter til alle jeg møter på saltimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste for meg er at man bygger ned maktstrukturene staten har bygget opp der politikere har gode venner og hjelper hverandre samtidig som de straffer folket.

Hvor begynner staten og hvor slutter mine rettigheter? Skal staten hjelpe meg eller straffe meg? Hvorfor skal bestemme over meg som et individ, er ikke staten et organ som skal hjelpe meg? Om jeg vil kjøpe 10 flasker rødvin i Sverige er det min og bare min sak. Om en bonde får 250.000 i driftstønad så skal faen meg rørlegger Larsen også få tilsvarende stønad.

Det kan ikke være slik at de som har flest fettere på stortinget får mest hjelp, må jeg betale avgift på salg av noe som er mitt så skal stoltenberg også betale avgift på salg av sin mors hytte, men det gjorde han ikke, hans gode venner sørget for at det slapp.

Å sikre rettighetene til den øvrige Bro og beskytte dine rettigheter som privatperson er og bør være første bud for lovgivende organer og myndigheter.

Også kjedlig å gå støtt og stadig forbi en gjeng gutter jeg vet har både drept og voldtatt en norsk jente, han ene jobber deltid på Deli De Luca og de andre bare henger i gaten og de smiler og blunker til meg når jeg går forbi siden de vet jeg vet.

Slik er det mange steder i Norge, og det er feil, disse guttene skal og bør henrettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig Rock er litt sånn "skrekkelig" moro... Med ham som justispolititisk talsmann er det rimelig åpenbart summariske dødsstraffer eventuelt vil bli gjort til en fanesak for "Brolitisk Samling". Om dette kun skal gjelde for fremmedkulturelle Deli de Luca ansatte eller også bør inkludere kjederøkende, fete,middelaldrende kvinner med hengepupper og SV-sympatier vites foreløpig ikke.

o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Trening i arbeidstiden, der mengde treningstid gitt avgjøres av hvilket program man følger. Hvis man driver med 4-5x i uka Soviet-russisk mengdeprogram eller PHAT får man mer tid enn de som driver med fullkropp 1 gang i uka og har løftet 3x10@60kg i benk de siste 15åra.

- Lov som sier at klesprodusentene skal ta hensyn til bro's med store lats, enda større lår, og samtidig smal midje. Bannlysing av "skinny jeans".

- Multiplikator på lønn, der totalt løftet vekt i benk, bøy og mark i forhold til kroppsvekt avgjør. 1xBW i benk, 1,2xBW i bøy, og 1,5xBW i mark medfører multiplikator = 1. Alt under, og du går ned i lønn. Pengene omfordeles til sterkere bro's via et statlig fond.

Som en konsekvens av den over;

- Obligatorisk måling og veiing av alle borgere 2x pr år, f.eks 15.jan og 15.jul (man må få tid til å komme seg igjen etter all carb-loadinga i jula)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Multiplikator på lønn, der totalt løftet vekt i benk, bøy og mark i forhold til kroppsvekt avgjør. 1xBW i benk, 1,2xBW i bøy, og 1,5xBW i mark medfører multiplikator = 1. Alt under, og du går ned i lønn. Pengene omfordeles til sterkere bro's via et statlig fond.

Med mindre man her snakker om jentekravene: DYEL? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...