Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uten å ha løftet vekter før i det hele tatt, eller trent på noe annet vis enn armhevingene man tok i gymtimen på skolen pressa jeg 72.5kg i benkpress i en alder av 15år. (Og nei, jeg var ikke noen stor gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har få enkeltløft å skryte av, men økta i dag med 8x3 90kg knebøy kjentes veldig bra ut med tanke på at jeg ikke har jobba lenge med knebøy. :) Men et maksløft er nok nødvendig for å sjekke hvordan jeg ligger an.

Må slenge med at jeg er mektig imponert over resultatene folk har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg klarte 100kg i markløft, begynner å bli en stund siden. Håper på 150+ før jeg fyller 18 i midten av sommerferien, føler jeg har den inne. Elsker markløft! Er litt redd for å makse på en øvelse som mark også, kan jo snap some shit up, men stoler på teknikken min :thumbsup:

Første gang jeg tok en ordentlig pullups og ikke noe negativfaenskap var også morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gikk igjennom litt klipp, og fant ut at jeg kanskje ikke har linket denne her..

En god stund siden, men klarte for første gang 130 kg i benkpress 28.02.2012

http://www.youtube.com/watch?v=77mAIq-brxY

Og her er enda eldre klipp med 40 kg i dips.. Per 15.01.2012

Har også et klipp av Markløft, men det er bare på ynkelige 130 kg.. Siden jeg ikke har trent hverken markløft, eller bein via vekter men heller via Parkour..

Men jeg var overrasket over at jeg i det hele tatt klarte 130 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med 55 kg i knebøy og 70 kg smertefritt, etter å ha hatt betennelse i det ene beinet i 6 år! Skal nevnes at knebøy, leg-curl på 5 kg og normal trappegåing var umulig den gang, så tålmodighet lønner seg:D klarte plutselig ettbeins knebøy også her en dag, heeeeelt ned oooog opp igjen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...