Jump to content

TidyBoy

Members
  • Content Count

    287
  • Joined

  • Last visited

About TidyBoy

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/16/1984

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rått!:) Bør være en motivasjon for flere dette, inkludert meg selv
  2. Forstår bare ikke helt. "U mad Ronaldo"? Her har du en overtrent keeper som langt ifra noen fotballform. Da er vi plutselig ute av det som var temaet. Og tviler sterkt på om Ronaldo er så veldig misunnelig på det der om du hadde spurt han personlig.
  3. Du velger altså å vise frem en kontraktløsfotballkeeper som har bytta ut hanskene med vekter?
  4. TidyBoy

    Dagens negative

    Snapchat,surfing.. Mobilspill.. ;P
  5. TidyBoy

    Dagens negative

    Mandag..En veldig negativ ting.
  6. TidyBoy

    Dagens negative

    Å stå opp klokka 07 på en lørdag for å jobbe overtid:( Jeg vil sove,det skal jo være helg!!
  7. TidyBoy

    Dagens Glade

    Jeg overlevde julebordet 2013!
  8. Skjønner at jeg må begynne å trene mer biceps her ja
  9. Sinnsykt bra jobba! Det viser bare igjen at disiplin,ståpåvilje,livsstillendring er veien å gå Keep it up!
  10. Sinnsykt jobba! WOW! Inspirasjon for tusener.
  11. Jaja, selvfølgelig .. Det finnes desverre folk som kjører det som ikke skal kjøre PSMF og som gjør det feil. Det jeg også mener. Men hvis jeg tolker folk som har sett hele filmen her nå, så kan enn jo ikke sammenligne PSMF og disse lavkaloridiettene hvor de kjører flere timer kardio på lavkcal diett,gjerne også på lite proteininntak..følger man PSMF riktig så skal man jo IKKE gjøre dette.. det var derfor jeg prøvde å poengtere frem at de ikke kan sammenlignes.. men såklart..det er folk som gjør det feil og som ikke skal kjøre dette i det heletatt.. God morgen btw.
  12. Hehe,mye mulig..ble skreven litt kjapt..beklager;) Poenget var at jeg mente at PSMF ikke bør skal sammenlignes med andre lav kcal dietter/sultedietter som mange utsetter seg for Men siden jeg ikke har sett filmen så skal jeg heller ikke uttale meg om saken som Kirill starte, ville bare høre det som gjorde at PSMF ble dratt inn i det da jeg mener at det er en av de ekstremdiettene man kan stole på.
  13. Da forslår jeg at du kommer med noen få utdrag du kan huske av det som er viktigst, orker ikke se en 26min lang videosnutt av noe som en kan trekke ut det viktigste han nevne om nettopp det du skulle frem til Er ikke uenig ellernoe, er ikke fan av langeperiode med lite kcal jeg heller men hvorfor akkurat PSMF
  14. Dette er jo ikke en sammenheng er det vel? Nå orker ikke jeg se hele greia siden den er på 26min, men han snakker om sultediett osv.! PSMF er jo tvertimot det.. Energimessig..ja..kcalmessig..ja..men med proteinrikemålltider. Dessuten nevner han også f.eks jenter som blir satt på sultediett med engang.. OK... det er to forskjellige ting:) Dessuten er PSMF ekstremdiett for folk som har behov for det og som også husker på refeedsa/oppkarbinga sine og ja..mange bruker det feil ved å f.eks køre høyintensivetreninger osv noe man ikke skal gjøre undr PSMF..! Så jeg klarer ikke helt se sammenhengen her.. PSMF er tvertimot noe sultediett, men med lite kcal inntak og høyre proteinnivåer.
  15. Ja for alldel, hvis du ikke orker 25min ekstra.. og du klarer å gjennomføre en OK treningsøkt på 20min.. så gjør du det. Hvis det står på motivasjon og ikke energi,så vil jeg heller presse meg gjennom de 25minuttene ekstra og få gjennomført en bra økt overall på kroppen. Husk bare å øk litt på protein inntaket ditt også. Ut i fra "slankeren" så går jge ut ifra at du er mann/gutt,så da bør du ihvertfall komme deg opp til 200g pr målltid. ca 40-50g protein skal/bør du ha pr målltid. Så hvis det er karbonadedeig du kjører så blir det 200g/250g.
×
×
  • Create New...