Gå til innhold

Hvor lenge har du vært sambo/gift?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Hvor mange par har vi her inne, eller er det bare single treningsglade mennesker her?

Som spm sier; hvor lenge har du vært sambo/gift?

Og hva er deres best tips til å få gnisten til å vare? :)

Jeg kan begynne her da; vi har vært sammen i 6 år, 8 mnd, 3 uker ooog ......4 dager :p Har vært gift 2 år og 8 mnd av de :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har vært sammen med kona i 7 år, og vi feirer 5 års bryllupsdag i år.

Mitt beste tips for å få gnisten til å vare er vel egentlig å passe på å ha tid til hverandre; finne på morsomme ting sammen og ikke gjøre store nummer ut av fullstendig meningsløse ting (er det virkelig så farlig om hun får se på Cæsar en halvtime til dagen, og hvor stor skade gjør egentlig sokkene hans når de ligger i fotenden av sengen?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syv år med verdens fineste kjæresten neste uke, bodd sammen i tre år (studietida fra til i år, når jeg er på utveksling, ingen tvil om hvem jeg savner mest her!). Ble sammen da jeg var nesten 16 og han 17 (og har kjent hverandre/visst om hverandre siden jeg var åtte), så kjenner hverandre veldig godt. Hatt hele vgs-tiden min sammen og studietida, og vært gjennom veldig mye, både fint og ikke fullt så fint, sammen. Hva som er nøkkelen til at det funker så bra er vanskelig å sette fingeren på, men det handler mye om respekt, felles interesser og det å vise at vi setter pris på hverandre.

Nå må jeg slutte å skrive før det blir savne-sipping, her! 20 dager til jeg får besøk og vi har klart den lengste tiden fra hverandre noen sinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med mannen min i 6 år nå, og vi flyttet sammen etter ca 1 uke. Vært gift i 1,5 år. Venter første barnet om 2 mnd! :love: Trikset vårt er vel at han reiser en del i jobben, så vi rekker å savne hverandre og slipper å gå lei. Mange synes det er artig at vi virker helt nyforelsket enda.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært sammen med mannen min i 6 år nå, og vi flyttet sammen etter ca 1 uke. Vært gift i 1,5 år. Venter første barnet om 2 mnd! :love: Trikset vårt er vel at han reiser en del i jobben, så vi rekker å savne hverandre og slipper å gå lei. Mange synes det er artig at vi virker helt nyforelsket enda.. ;)

Ååå spennende :D Første barn er alltid helt fantastisk :) Eller, har jo bare mitt eget å sammenligne med men. Hehe.

Koselig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært kjærster i 9 år, gift i 3,5 :) Har 3 barn på to, to og fire, så er ikke alltid lett å leke kjærstepar i hverdagen. Tips, ikke slutt med de små koselige tingene som man gjør for hverandre i begynnelsen, som f.eks blomster, små lapper, eller klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen i 8 år/gift i 5.5 år/4 unger/1stk hyper hund

Beste tips: fine ord i hverdagen, mye fysisk kontak, gode samtaler og evnen til å slappe av/se film/spille spill når ungene er i seng. Aldri ta hverandre for gitt, mye sex, godta at det er greit å være uenige, gi hverandre tid til å gjøre andre ting~ man må ikke være sammen heeeele tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...