Gå til innhold

Hvor lenge har du vært sambo/gift?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med min kjæreste i 2,5 år, og vi har det kjempefint. Vi bor hver for oss og trives faktisk med det foreløbig.

Mitt tips er å ikke ta hverandre for gitt, pynt deg for kjæresten, kjøp sexy undertøy, tenn stearinlys, se romantiske filmer av og til, gå en lang kveldstur og bare prat om ting, og klem masse. Klemmer er så undervurdert :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

0 år og det går kjempefint sålangt. Syns det er viktig å ikke ta meg selv for gitt. Så jeg pleier ofte å ta på meg litt sexy undertøy, tenne stearinlys og sette på en romantisk film. Eller bare gå en lang kveldstur og prate med meg selv i timesvis. Kommunikasjon er viktig!

Hahahahahahahaha :hilarious: Dagens, ass .. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen med samboer i snart 6 år:) God kommunikasjon er viktig, ellers har vi mange felles interesser og finner på mye sammen. Men det er vel viktig at man ikke blir for komfortabel og lar seg selv forfalle bare fordi "jakten" er over. Så vi holder oss i form og passer på å se fine ut for hverandre. Enda viktigere er det vel å selv føle seg fin og være fornøyd med seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 år og det går kjempefint sålangt. Syns det er viktig å ikke ta meg selv for gitt. Så jeg pleier ofte å ta på meg litt sexy undertøy, tenne stearinlys og sette på en romantisk film. Eller bare gå en lang kveldstur og prate med meg selv i timesvis. Kommunikasjon er viktig!

Har du tapt noen krangler i det siste da? Du må IKKE fire på kravene! Og hodepine er ikke en gyldig unnskyldning, husk det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0 år og det går kjempefint sålangt. Syns det er viktig å ikke ta meg selv for gitt. Så jeg pleier ofte å ta på meg litt sexy undertøy, tenne stearinlys og sette på en romantisk film. Eller bare gå en lang kveldstur og prate med meg selv i timesvis. Kommunikasjon er viktig!

Kjenner meg så igjen i det du sier! Og ikke glem å forteller degselv alle de tingene du elsker ved degselv, daglig! Og gjerne spander en overaskelses middag ute på en fin resturant på degselv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboere i 16 år og gift i 14 (y)

Tips for å holde ut er vel å slække litt på krava og ikke ha for store forventninger. Vi trener sammen (han er min PT) 3 kvelder i uka (nå er størstemann stor nok til å være barnevakt til hun minste) og har det alltid gøy på fredagskveldene :joyful: , lager middag drikker vin og bryr oss lite om omverden! Singstar eller WRC på PS, alt ettersom humør, hvis han heller ville vært ute med kompisser hadde jeg flytta! Der er jeg kravstor :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke skryte på meg mange år foreløpig, men jeg møtte da verdens fineste stokkeland kinda gjennom fitnessbloggen og vi har vært sammen i 6 mnd ^^,

Bodd sammen i 3, har en liten valp og har det RELATIVT koselig :D Herregud, nå følte jeg meg voksen og nesten gift :p

Trenger heldigvis ikke tenke så mye på hvordan gnisten skal beholdes :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt kjæresteriet i 5 år iløpet av sommeren, vært samboere snart 4,5 år (snikinnflytting, jeg tror kanskje han enda ikke har fått med seg jeg bor der).

Jeg tror nok et av triksene er som nevnt tidligere i tråden å gjøre de små tingene for hverandre, og gjøre ting både sammen og hver for seg iblant. Jeg er tilhenger av at man fint kan ha egne ting man gjør uten kjæresten.

Utom det synes jeg det er alfa omega å tenke seg om to ganger før man blir sint eller irritert over noe. Man skal velge sine kamper, og personlig synes jeg ikke det er noe poeng i å lage trøbbel av hvorvidt dolokket står oppe eller ligger nede, eller hvilken vei dopapiret henger. Det betyr at det i vårt forhold virkelig betyr nei når en av oss sier det. Noen ting kan diskuteres selvfølgelig, men man vet i større grad at man ikke skal vinne kampen fordi man skal vinne alle kamper, men fordi det betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært sammen i 3år, samboere i 1,5 og trives greit med det! ennå ingen katt eller hund (eller barn ... o_O) da vi farter en del i helgene.. er enig i de fleste tips om hvordan å holde gnisten, ellers er det å ikke henge seg opp i små bagateller veeldig viktig! der må jeg ta meg selv i nakken avogtil.... "DJISES! er det så jævlig vanskelig å lukke igjen skapdøra....:mad:" men, så må man tenke på alle de koselige tinga istede .. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...