Gå til innhold

Hvor lenge har du vært sambo/gift?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Kjærester i snart 6 år, og samboere i 4 av dem. Kan jo nevne at jeg fyllte 20år i desember:p

Jeg tror at det å ha felles og særskilte interesser er med på å styrke forholdet. Noen ting gjør man sammen, andre ting hver for seg. Kommunikasjon er også veldig viktig for å få det til å fungere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

43 år gammel, vært gift i 22 år. 2 voksne unger.

Gnisten ligger i den grå hverdagen, lager mat sammen, handler sammen, trener sammen, klaps over ræva i ny og ne og ikke minst MYE humor, vi jakter på den gode latter. Fruen ble alvorlig syk da barna gikk på barneskolen, og det var nære på. Vi har i alle år sakt at vi elsker hver andre før vi sovner på kvelden. Så krangler vi så filla fyker på morgenen… sånn går dagan…;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med verdens beste i snart 1,5 år. Han flyttet inn på første date så vi har vel bodd sammen lengre enn vi har vært sammen :p Når det kommer til hvordan vi får ting til å fungere så er det vel det at han respekterer at jeg liker å gå ut på byen og være med venninner og blir med når han vil og jeg respekterer hans ting :) Han tar vare på meg når jeg er syk og er verdens mest hensynsfulle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært sammen i 2 år og 3 mnd, samboer sammenhengende i 1 år nå, men vi bodde egentlig mer eller mindre sammen før det og, til tross for avstandsforhold en stund :love: Beste tips til å holde det gående:

- Ha tid til hverandre, gjør ting sammen, vis at du er glad i den andre!

- Den gyldne: Snakk sammen!

oooog ett tips fra mine foreldre igjen som er lykkelig gift i sitt 25 (26?) år nå: Aldri legg deg/dere om det er noe uløst eller uoppgjort (y)

Utenom det er vi faen meg like snål begge to, så det hjelper vel litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært kjærester i 11 år, glidende overgang til å bli samboere siden vi var naboer med hybler i samme blokka. Men offiselle samboere i 9 år. Har tre barn sammen og hund + hans sønn fra før.

Man må gi hverandre tid til å være seg selv uten å være en del av fellesskapet i familien. Man fungerer dårlig som et team om man aldri har noen impulser utenfra. Vi har en god hverdag, selvom mye av den består av organisering og daglige gjøremål fra 06.00-22.00 siden det alltid er en som må ha ansvar for henting, levering, middag, være i huset når barna sover. Det er tross alt de dagene det er flest av... Vi holder derfor helgene stort sett uten avtaler sånn at vi står fritt til å finne på ting vi har lyst til, enten alene eller sammen med barna, eller få barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...