Jump to content

Nattsvermer

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Nattsvermer

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 04/29/1994
  1. Ahh hørtes rimelig godt ut! Lomper og ovnstekte rotgrønnsaker skal det bli mye av fra nå. Takk for tips folkens
  2. Lomper og overnight oats er en god idé! Hva kan man fylle lompene med?
  3. Har prøvd dette også, men funker dårlig kombinert med studier. Blir ukonsentrert og slapp :/
  4. Er så utrolig lei av å lage mat og bruke så mye tid på det hver dag, og ønsker derfor tips til mat som ikke tar lang tid å lage til frokost, lunsj og kveld (middag går greit). Blir ofte enkle løsninger slik som brødskive og havregryn osv. Vil kutte ned på karbohydrater og spiser mer av proteiner, men litt vanskelig da jeg ikke finner noen ting som er like raskt å lage og like enkelt å ta med slik som brødskive. Pleier å spise gresk yoghurt og cottagecheese til frokost + div tilbehør, men dette er jeg nå lei av og trenger litt variasjon. Har også prøvd å lage flere posjoner med kjøttretter og fryse ned, men trives ikke med å spise kjøtt til lunsj, middag og kveld. Vurderer litt å erstatte ett eller to av måltidene med måltidserstatter som soylent.. Men kanskje litt dårlig løsning? Synes matlaging, dietter osv er et evig stress, slik at jeg alltid ender opp med å spise det som er enklest.
  5. Nei det er sant, får ikke mye muskler av bare crossfit. Men litt usikker på hvordan jeg skal trene når jeg i tillegg trener crossfit? Hvis jeg trener CF 3-4 dager i uka, bør jeg kanskje ha ei hard styrkeøkt retter etter crossfitøkta, og 3 cardioøkter de 3 andre dagene?
  6. Takk for svar! Har lest hundrevis av artikler og tråder her inne, spør vel egentlig for å forsikre meg, hehe Skal sjekke ut myrevolution og, takk for tips!
  7. Hvor mye kalorier bør jeg få i meg dagene jeg trener da? Spiste veldig lite før, har derfor begynt å logge all maten jeg spiser. Spiste 1400 kcals i går selv om jeg trente, og for meg føltes det ut som at jeg spiste MYE. Var veldig slapp før jeg begynte å logge maten, så jeg spiste nok alt for lite.. Trente ikke så hardt før nei, ikke spesielt regelmessig, men har trent hardt og regelmessig det siste året. Bør jeg fokusere på masse cardio eller mye styrke + crossfit? Vet ikke helt hvor ofte jeg bør jogge og hvor ofte jeg bør trene crossfit og styrke for å best mulig resultat.
  8. Begynte smått med styrketrening for ca 4 år siden, men interessen har økt de siste to årene, så vel som interessen for å få ned fettprosenten. Musklene kom etterhvert, men fettprosenten forble den samme. La om kostholdet, begynte å spise sunt, la til et par cardioøkter og mer trening i ukedagene. Og fettprosenten? Neida, magemusklene er like godt pakket inn som for 3 år siden og rumpa henger like mye. Pr dags dato ligger den på 24,7.. Nå er det virkelig ikke lenge igjen til bikinisesongen, og jeg vil virkelig ikke kaste bort mer tid på å feile. Dermed trenger jeg litt hjelp og råd Har blitt enda strengere med kostholdet og trene regelmessig de siste, men usikker på om jeg gjør det riktig og evt om jeg kan forbedre noe. Litt fakta hadde vært greit å starte med: - kvinne - 20 - 64 kg - 47kg muskler, 24,7 % fett -hvileforbrenning 1507 - 170 cm - mål: 19% fett Trener crossfit gjennomsnittlig 3 ganger i uken, og har 3-4 intervalløkter. I tillegg et par styrkeøkter etter crossfit. Spiser vanligvis 1600-1900kcals dagen, 1400 dager jeg ikke trener. En vanlig dag: Frokost: -10 gram havregryn + 50 gram cottage cheese + 30 gram mager kesam eller -2 egg og 30 gram havregryn (pannekake) + litt mager kesam og 1 banan på. Lunsj: 2 grove knekkebrød + 1 egg + makrell i tomat/leverpostei/40 gram kyllingpålegg + litt frukt og grønsaker Middag: 150 gram karbonadedeig/laks/kyllingfilet + 100gram grønnsaker Kveld: 100 gram mager kesam/cottagecheese + en neve havregryn og valnøtter. Rett etter trening en skyr eller 25 gram proteinpulver. Sååå fitnesseksperter, noe som bør forbedres? Aner ikke om jeg spiser for mye eller for lite..
  9. Nattsvermer

    Topp 5 PC spill

    Skyrim Bf3 Mw3 ( tror jeg har over 100 spilletimer) Black ops 2 Guild wars 2 eller diablo 3 Rekkefølgen har ikke noe å si
  10. Takk for svar merker selv at jeg er sulten hele tiden fordi jeg er vandt til å spise hele tiden, utrolig irriterende. Men har lest litt også om biorytmediett, kan det være et like bra alternativ som PF? Evt hvorfor er PF bedre?
  11. Hvordan i alle dager klarer dere å spise første måltid rundt kl 11:30? Tror jeg hadde svimt av om jeg hadde stått opp kl 7, så latt være å spise helt fram til vi har lunsj på skolen :s Kan man ikke ta et eple en gang? Og har hørt at man skal spise ofte men lite for å holde oppe forbrenningen, stemmer ikke dette?
×
×
  • Create New...