Gå til innhold

Noen spillentusiaster her?


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i å spille. :) Pappa var på et tidspunkt en av de beste i landet innenfor IT, så jeg hadde min egen data da jeg var 6 år. Har tilbragt alt for mye tid foran der siden da. :p Er veldig glad i Age of Empires II, og har spilt det siden jeg var liten. Med årene ble jeg mer glad i RPG, og da især Elder Scrolls-serien. Jeg er veldig glad i Oblivion og Skyrim har jeg nok brukt litt for mange timer i. :p Mitt absolutte favorittspill må nok være Red Dead Redemption, synes det spillet er heeeelt fantastisk! Og ellers går det mye i Pokémon. (Gul, blå og rød + remakene, liker ikke de nye pokémonene... :( )

Også har jeg en forkjærlighet for hestespill......... :giggle:

Du får ei kjempestor stjerne i boka mi i alle fall (y) Hatt akkurat samme oppveksten selv med pc fra jeg var 6/7, pokemon på gameboy, nintendo 64 og nå i senere tid playstation/xbox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

360 går varm om dagen, ny operert og 6 uker å drepe.

spillene det går i:

Assasins Creed serien

Hitman serien

Gears Of War serien

Forza serien

COD

Fifa(..)

aldri vært no FPSRPG fan, intil borderlands 2 havnet i maskina.

og noen sene kvelder med Age of empies 3 på mac´n

gamertag: Barnden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var ganske hardcore på CS og starcraft for ein del år sidan.

no går det for det meste i PS3. har brukt ein del tid på fallout: new vegas. har også hatt skyrim liggjande eit års tid men har ikkje hatt tid til å byrje på det :p

men når studenttida er over byrjar sparing til heftig gamerPC :)

PC > konsoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte noe svært lite da jeg gikk videregående, fordi det ble for mye av det i ungdomskolen. Nå spiller jeg kun ved avslapping. God fan av hitman serien. For øyeblikket er det Far cry 3 det går i(y)

Hitman er dritbra! :) Far Cry forsåvidt også. Men fikk ny respekt etter Hitman Absolution når jeg leste denne artikkelen om Agent 47, plutselig en helt ny mening! The True Meaning Of Agent 47′s Barcode Revealed - eGamer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiler stort sett kun på pc, men der kan du fort gå alt for mange timer en dag også. 14-15 timer daglig var normalt for ikke så lenge siden. Så begynte jeg å studere å jobbe mer, så nå er det mindre.

MMO og strategi spill er vel svakheten, og skyrim får seg noen alvorlige runder i ny og ne :p

Og fortsatt Age of Conan spiller siden start, og ikke tenkt til å slutte med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at det er flere som liker å spille litt her på bruket :)

Tidligere var jeg en ganske hardcore pc-gamer, med hovedfokus på CS, Battlefield-serien og WoW. Utallige timer har blitt tilbakelagt foran skjermen med onlinespilling, som regel sammen med kameratgjengen. Vi dannet klaner, spilte miniturneringer og holdt flere lan parties i løpet av året, og et besøk på TG har foreløpig vært et av høydepunktene. Jeg mener å tro at vi var ganske gode en periode, men ikke i nærheten av proffe :p

Nå for tiden går det i Xbox 360 og litt forskjellige spill. Jeg har vært innom Assassin's Creed-serien, Batman-spillene, MW3, Battlefield 3 og min absolutte favoritt: Borderlands 2. For et spill! Spiller som regel aldri alene og vi kjører på med den ene utfordringen etter den andre. Det er lenge siden jeg har hatt et spill der jeg på sikt ikke har blitt møkk lei. Noen pauser må man jo ha, men dette spillet har fått kjørt seg mye den siste tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller for det meste på pc. Akkurat nå går det i Path of Exile. (PoE er sånn som Diablo 3 burde vært, og det beste er at det er helt gratis! Anbefaler alle å laste det ned å prøve)

Spiller også endel Cod - Black ops 2 og skyrim. (Skyrim er helt klart best på pc, siden mod-samfunnet er så stort! Klarer ikke spille skyrim uten mods lenger :p) (Har et par anbefalinger hvis dere er interesserte :) )

Har også en respektabel konsoll-samling: PS1, PS2, PS3, NES, SNES, N64, Gamecube, WII, Xbox, Xbox 360, Sega Master System, Sega megadrive, Sega genesis, Sega Dreamcast.

Kobla opp N64 til projektoren og kjørte mario cart på 63 tommer! Pixler så store som legoklosser og nostalgiorgasme!

Gleder meg noe veldig til det nye God of war kommer og ikke minst The last of us til PS3! Og PS4 da selvsagt! Watch dogs ser helt vilt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]91638[/ATTACH][ATTACH]91639[/ATTACH][ATTACH]91640[/ATTACH]

Er spesielt fan av Need For Speed og Mortal Kombat generelt! Crysis har jeg ikke fått prøvd meg på skikkelig, men virker spennende det og. Fifa er genialt, men dessverre er jeg ræva i spillet. Går for det meste i Ps3 og/eller iPhone-spill.

Marry me..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...