Gå til innhold

Noen spillentusiaster her?


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Once a gamer, always a gamer? Men ja det startet vel når jeg gikk på barneskolen, første spillet jeg satt meg ordentlig inn i var CS 1.6. Bra at en liten kid driver med fps :roflmao: Men ja jeg har egentlig spilt ulike spill på ulike platformer så kan vel nevne mine favoritter:

* Final Fantasy VII (i mine øyne så er syvern den beste i hele FF serien)

* Diablo 2

* Counter-Strike 1.6

* Borderlands - 1 og 2

* Starcraft - både 1 og 2

* Battlefield - generelt alt

* Black Ops - generelt alt

* God Of War - generelt alt

* Modern Warfare - generelt alt

* Command & Conquer - generelt alt

* Zelda - A Link To The Past, Link's Awakening, Ocarina Of Time

* World Of Warcraft (kanskje ikke akkurat favoritt men jeg må innrømme at jeg spilte det utrolig mye før)

Masse annet konge bra spill som finnes, disse var de jeg klarte å komme på sparken som jeg vet jeg har spilt mye :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill der man må sikte, typiske first person shooters kan bare spilles på PC imo :p

Brukt ufattelig mange år med CS 1.6, men spiller CSGO for tiden. Ellers r Mass Effect serien det beste singleplayer spiller jeg har spilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en latterlig review!

Hele poenget er jo at det ikke skal endres så det likner nyere RTS spill. Det skal være så likt originalen som mulig, men med bedre grafikk, akkurat slik de har gjort det :) Vil man spille "nyere RTS" så får man spille AoE3 da?

Storfornøyd med spillet, og kommer til å bruke mange timer på det fremover.

Det eneste jeg kan være enig med der er multiplayer-biten han prater om, men dette kommer det helt sikkert en patch på før eller siden.

Å si at 130 kr for et så morsomt spill er alt for mye blir bare tåpelig.

Min mening hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Runnet Bioshock Infinite i helgen og damn... Jeg var et emosjonelt vrak i en god time etter det. De siste 20-30 minuttene av spillet er helt ville. Kan ikke anbefales nok! Combaten er standar Bioshock så den ga meg ikke så mye. Men hele storyen og atmosfæren er uten sidestykke.

Likte 1 og 2 bedre gameplaymessig, men storyen i 3ern var drøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runnet Bioshock Infinite i helgen og damn... Jeg var et emosjonelt vrak i en god time etter det. De siste 20-30 minuttene av spillet er helt ville. Kan ikke anbefales nok! Combaten er standar Bioshock så den ga meg ikke så mye. Men hele storyen og atmosfæren er uten sidestykke.

Kan du fortelle hvordan historien utartet seg? Orket ikke spille mer etter cirka halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle hvordan historien utartet seg? Orket ikke spille mer etter cirka halvveis.

Um, litt skummelt å spoile slutten på et forum uten spoilertags da. Men ok!

SPOILER TIL BIOSHOCK: INFINTE I UNDER HER, DU ER ADVART SÅ STOPP Å LESE!

- Comstock er deg, fra en annen dimensjon. Etter Wounded Knee så blir du i denne dimensjonen døpt og vasket rein for alle dine synder. Men klikker også i vinkel og legger skylden på minoritetene og blir verdens største rasist (og rævhøl). Du bygger Columbia ved hjelp av Lutece som finner opp maskiner som kan lage rifter hvor du kan se andre dimensjoner. På denne måten kan du "se fremtiden" og du ser at din datter vil redde verden (dvs ødlegge verden). Men så er du blitt steril av alle maskinene og reiser dermd til en annen dimessjon, der du ikke ble døpt og ikke gikk crazy og fikk en unge, og stjeler den ungen.

- Elizabeth er din datter, Comstock tok henne i bytte mot din spillegjeld.

- For å redde alle universene så lar du deg bli druknet av en haug med Elizabether på slutten.

The End

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...