Gå til innhold

Noen spillentusiaster her?


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg kjenner langt flere jenter som spiller eller har spilt rælet som er WoW, enn FF :p

De fleste jenter jeg kjenner spiller heller FF enn WoW (Jeg var den eneste.). Tror det er fordi FF ikke er mmo og er et konsolspill. But then again; kjenner ikke alle jenter i verden så oberservasjonsdataene er svake :p

Har dessverre begynt å spille league of legends.. Ikke er jeg flink enda :p tørr ikke spille pvp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Just Cause 2 må være det morsomste sandkassespillet jeg noengang har prøvd. Det tar ikke seg selv seriøst i det hele tatt, med gale diktatorer, opprørsgrupper, ninjaer(!), atomubåt plassert i innsjø, hemmelige baser, mystisk øy som får alle fly til å krasjlande, fantastiske kjøretøy, og basehopping, mm.; alt i sannsynligvis den største og mest varierte sømløse verdenenen jeg har sett :)

Kjøpte Just cause 2 og signerer det du sier.

Spill hvor du bare kan gi faen i hovedoppdragene å dra hvor enn du vil står høyt på listen min.

-Skyrim

-far cry 3

-just cause 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg skulle teste ut DoTA 2 i går, og det brakte tilbake gode minner fra Warcraft III. Virker veldig lovende så langt, og velkjent for de som har spilt DoTA før.

Du kan få invite her: Steam Community :: ID :: Dota 2 Dispenser

Dota 2 er must for de som liker litt speed + kvalitet.

Personlig tok det litt tid før jeg klarte å sette meg helt inn i spillet da de hadde gått litt overboard men grafikken.

But when it passes...

All hail Axe!

Om du fortsetter å spille dota to adde Rosh88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett av mine all time fav spill er faktisk Telltale Games sin nye "The walking dead Game".

Historien i spillet, og måten den er skrevet på er det som gjør dette til tidenes spill i mine øyne. Rett og slett ett mesterverk!

Spillet handler om en dømt kriminell mann som heter Lee everett, som får en ny sjanse i en verden som har gått til helvete.

Så møter han en ung jente med navn Clementine. og ender opp med å gjøre tøffe valg for å redde henne, seg selv og gruppen.

Du får flere valg iløpet av spillet, og for hver valg du gjør så endrer serien seg etter valgene du har tatt, samt personlighetene til de i gruppa endrer seg. Magisk!

Absolutt verdt å kjøpe og så langt ikke hørt en enda person som ikke har likt det.

Telltale Games - The Walking Dead Game

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange bra spill, men her er lista (som jeg kommer på nå ihvertfall!) :)

Gode gamle:

*Abe's Oddysee (PS1) - barndomsspillet mitt! Love <3

*Abe's Exoddus (PS1)

*The Sims (PC)

*Diablo 2 (PC)

*Age of Empires 2 (PC) - spiller dette litt innimellom enda faktisk..

Nyere:

*MW2 (PS3)

*Black Ops (PS3)

*MW3 (PS3)

*Assassins Creed (PC og PS3) - spiller gjennom hele serien med en kompis nå

*Red Dead Redemption (PS3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt-RPGer: Gothic II og Risen (til tross for at det er få veier til Rom og spillopplevelsen er kort)

Favoritt-FPS: BF '42 og BF2 (tusen timer her, tusen timer der.. men jeg var flink til å fly helikopter og jagerfly da)

Etter å ha kastet bort et tusentalls timer i Azeroth gav jeg opp spilling altogether ettersom jeg har selvinnsikt nok til å innse at jeg ikke kan moderere meg, men altså ikke selvbeherskelse nok til å tilstrebe moderasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Red dead redemtion er kanon bra, om man er glad i hest og liker å ri..... :p

Jeg spiller periodevis mye, fortiden helst PC, men også ps3, wii og 3ds.

Favoritter; Skyrim, Minecraft, SimCity (til jeg ikke gadd mer pga bugs). Tør ikke tenke på hvor mange hundre timer jeg har brukt på disse spillene...

Er også glad i Resident evil spillene, og spiller re5 og 6 split screen med samboeren. + andre sånne spill som ikke er så gøy på enplayer, men som er gøy når man spiller med noen.

Et av mine absolutt favorittspill er Okami. Knallbra spill med helt fantastisk grafikk. <3

Spiller også klassiske plattformspill, super mario, donkey kong.

På DS er jeg veldig glad i pokemonserien (selv om ingenting slår rød, gul og blå), og spiller det mye i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller følgende:

Pc:

Runescape - spilt siden jeg gikk på ungdomskolen, så legger aldri fra meg dette spillet.

Minecraft - prøvde betaversjonen, bygget siden...

Cs 1.6 og Source

C&C Red Alert 3

Rome total war - gammelt men

Sim City

Borderlands 1

Left for dead

Half-life

Age of empires

Dota

LOL

+++

Og jeg er ingen pc gamer egentlig....

PS3 (hva jeg synes)

Borderlands 2 (Fantastisk spill)

Borderlands 1 (Veldig bra)

Need for speed most wanted(Bra spill, alltid likt kjøremotoren til nfs, men mangler stylinga :( )

Bf 3 (Bra spill)

Farcry 3(Beste spillet jeg har prøvd noen gang)

Sleeping dogs (Fantastisk spill, virkelig noe å sjekke opp for de som ikke har hørt om det)

Saints Row 3 (Fantastisk spill, veldig morsomt)

Bioshock 2 ( Meh)

Max payne 3 (Bra)

GTA 4(Bra)

GTA 4 Episodes from liberty city (Veldig bra)

SSX (Bra)

Army of two - the 40th day (Bra)

Hunted - the demon's forge (Bra)

Medal of honor (Bra/Veldig bra)

Farcry 2( Bra, men rævdårlig i forhold til 3ern)

Gran Turismo 5( Meh/Bra)

Red dead redemption (Fantastisk)

Legger ved traileren til Sleeping dogs pga det er få som har hørt om:

Nintendo 64 har jeg også stående men spiller sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...