Gå til innhold

Noen spillentusiaster her?


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Som overskriften antyder - er det noen som er glade i å spille litt når anledningen byr seg? Tenker da på spill på PC, Playstation, Xbox eller tilsvarende. Hvilken konsoll spiller dere på, hvilke spill bruker dere tid på nå, og hvilke er favorittene uavhengig av tid.

Personlig er jeg veldig glad i Playstation3 og da spesielt Borderlands-spillene. Fullførte alt som kunne fullføres til eneren, og er nå godt i gang med Borderlands2. Veldig morsomt i offline co-op, men også på nett. Er også veldig glad i Mass Effect-serien. De beste spillent oe jeg har spilt er vel de nevnte, samt Skyrim og Red Dead Redemption. Sistnevnte er rett og slett fantastisk bra!

Spiller også en del Football Manager på pc. Det er tidstyven fremfor noen, men jeg kjøper den nye versjonen hver eneste gang. Football Manager 2013 er bedre enn noen andre versjoner, men det betyr også at avhengighetsnivået blir desto høyere.

RedDeadRedemptionLogo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk spilt meg igjennom nye DMC i helgen, fantastisk spill, anbefales! Så har jeg spilt Borderlands 2 og samtlige Mass Effect utgivelser. Er veldig glad i rollespill og en god story, Final Fantasy serien byr seg fram her. Ellers så har jeg spilt EvE online, League of Legends, Diablo 3, Guild Wars 2 i senere tid, litt av og på derfor at jeg fort går lei.

Savner en ny Dynasty Warriors utgivelse til PS3, hack and slash and beer and friend woop woop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er stor fan av PS3. Eg prøvde Borderlands 2, men eg syns det var hysterisk dårlig. Skyrim prøvde eg meg på også, men syns kjapt at det blei kjedelig.

Spel eg liker: Bioshock 1+2, Fallout 3 + New Vegas(siste er desidert best)

Har akkurat begynt på Far Cry 3, og det virker særdeles lovande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borderlands er nok spill man enten elsker eller hater, mye på grunn av design og historie. Jeg er helfrelst, men det må enten være i sofaen med en kompis, eller på nett. I singleplayermodus er det ikke så voldsomt morsomt. Skyrim starter kanskje litt tregt, men tar seg veldig opp. Synd jeg spiller på Playstation, for der har spillet tidvis store problemer.

Har igrunn ikke prøvd meg på Bioshock 1 og 2, men Infinite ser meget lovende ut! Fallout fikk jeg aldri helt taket på, men jeg har igrunn sansen for den typen spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med å spille Dragon Age på Xbox, ble heeelt hekta, og fortsatte med Assasins Creed 2, Dragon Age 2 og Skyrim. Så spilte jeg Skyrim på PC, og nå spiller jeg Skyrim på PS3. Tror også jeg har vært innom Fable 2 eller 3.

Så... jeg spiller egentlig bare Skyrim. Mest for tidsfordrivs skyld. Men det er så jævla gøy og jeg blir liksom ikke lei. o-o

Rollespill er tingen. Skulle ønske jeg kunne gå rundt og "sverde" ned troll i skogen på ordentlig.

Synes ikke det er så stor forskjell på Xbox og PS3.. Kommer jo uansett ikke i nærheten av å spille på PC, hvor man har mer kontroll over hvordan man beveger seg og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

World Of Warcraft Tråden | Fitnessbloggen Forum

Spill | Side 9 | Fitnessbloggen Forum

Topp 5 PC spill | Side 2 | Fitnessbloggen Forum

Black ops 2? | Fitnessbloggen Forum

Et par relevante tråder!

Er selv "spillentusiast". Når det kommer til WoW, spesielt. Men har holdt meg innenfor disse type spill: Fifa(PS, ingenting annet funker på konsoll), FM, Wow, CS, BF, MoH, AoE, RTW..

Gleder meg SYKT til Rome 2 kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker å slappe av med et spill og spille på alle platformer. 360 er mest brukt, men ellers går det i PS3, 3ds, PsP, iPad, iPhone og PC.

Akkurat nå spiller jeg gjennom Crysis serien. Har spilt toeren før men ikke eneren. Så fant ut at før jeg begynte på nummer 3 så ville jeg gå igjennom de to første. Tror ikke jeg kommer til å spille Warhead, men vi får se.

Skyrim er mitt go-to-game om jeg bare vil slappe helt av. Spiller det på Xboxen som ikke er ideelt, men det er ALLTID noe å gjøre der. Håper så inderlig at de klarer å lage et nytt av samme type til next gen consoles men med et bedre combat system.

På iPad blir det mye Guardian Cross (om noen vil teste gi en lyd så får dere invite code), PsP bruker jeg til JRPG (Persona, FF etc). 3ds er det Zelda, Mario og snart Monster Hunter som får gjennomgå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen vil adde på xbox: Schwarzeenegger.

Har vokst opp med spill og jeg har aldri vokst det av meg.

Noen favoritter som sitter friskt i minnet (jeg er en kar som foretrekker gameplay, musikk, atmosfære, kontroll osv - langt over en dyyyp story, så trege spill som oblivion, skyrim, fallout osv er perler jeg ikke har tolmodighet til):

PS1

  • Rayman til PS1
  • Die hard til PS1
  • Crash bandicoot

Xbox

  • Halo 1
  • Midtown madness
  • Medal of honor frontline
  • Mercenaries

360

  • Cod generelt online. Magiske tider, som jeg savner STORT (cod4 + mw2)
  • Gears of war
  • Dead Island
  • Saints row 1+2
  • Forza 2+3+4
  • Hitman: Blood money
  • Rage
  • Godfather
  • FarCry
  • Crackdown 1

Ser jeg har til sammen 104 spilte spill på xboxen, så noen kroner har det gått til spill :)

Ingenting er som å sette seg ned med en god dose mat etter ei treningsøkt foran boxen. Ah, restitusjon <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halo!

Eneste grunnen til jeg eier en spillmaskin, og kjøper ny når det kommer.

Bøkene er lest, filmene er sett, halo wiki er saumfart.

Ingenting over, og ingenting ved siden for meg.

Spartan John - 117 alias Master Chief

Råeste helten man finner etter min mening!

Jeg tillater meg å være uenig, selv om dette på sett og vis, i alle fall i starten, var/er en antihelt. Bøsere spillperson er det uansett vanskelig å få tak i. Det er selvsagt en stor bonus at spillet også er helt i toppklasse! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å spille. :) Pappa var på et tidspunkt en av de beste i landet innenfor IT, så jeg hadde min egen data da jeg var 6 år. Har tilbragt alt for mye tid foran der siden da. :p Er veldig glad i Age of Empires II, og har spilt det siden jeg var liten. Med årene ble jeg mer glad i RPG, og da især Elder Scrolls-serien. Jeg er veldig glad i Oblivion og Skyrim har jeg nok brukt litt for mange timer i. :p Mitt absolutte favorittspill må nok være Red Dead Redemption, synes det spillet er heeeelt fantastisk! Og ellers går det mye i Pokémon. (Gul, blå og rød + remakene, liker ikke de nye pokémonene... :( )

Også har jeg en forkjærlighet for hestespill......... :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...