Gå til innhold

Noen spillentusiaster her?


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Jeg testet det en time tidligere i dag. Det er veldig bra, men klarte ikke helt å fange oppmerksomheten min. Har du spilt bioshock 1 så har du spilt 2 og 3 også. De fleste vil nok være uenig i meg der men.

Arma 3 derimot! Det er skikkelig gøy!

Bioshock: Infinite hadde noen artige elementer i seg, og utrolig pen grafikk.

Som den nerden jeg er, livestreama jeg hele gjennomkjøringen min av hard - og hentet ut et lite element:

Spolt frem 1min:

Hele:

Programmerte en arduino til å ta pulsen min og klipset den fast til øreflippen. Ikke bare kan jeg se hvor teit jeg ser ut når jeg spiller, kan se pulsen også ^^ Som får seg et realt hopp etter rundt 1:10 da jeg skvetter som F :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bioshock: Infinite hadde noen artige elementer i seg, og utrolig pen grafikk.

Som den nerden jeg er, livestreama jeg hele gjennomkjøringen min av hard - og hentet ut et lite element:

Spolt frem 1min:

Hele:

Programmerte en arduino til å ta pulsen min og klipset den fast til øreflippen. Ikke bare kan jeg se hvor teit jeg ser ut når jeg spiller, kan se pulsen også ^^ Som får seg et realt hopp etter rundt 1:10 da jeg skvetter som F :)

Hahaha svinbra!

satt du på twitch eller noe?=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har nett vore gjennom Farcry 3, kongespel.

Fallout New Vegas er også ein høydare.

Eg sit å lurer på om eg skal kjøpe siste Bioshock eller The Walking dead. Nokon som har spelt dei?

Synes faktisk Farcry 3 var artigere å spille igjennom enn Bioshock, men er som sagt forskjellige spill. Bioshock er mer opplevelsen og historien enn de beste fightene i verden - men verdt alle kronene. The Walking Dead - så regner jeg med du mener de som er episodeinndelt, og ikke det nyeste "Survival Instinct" som er passe shit :)

Både Bioshock og The Walking Dead episodene er hvertfall solide spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk Farcry 3 var artigere å spille igjennom enn Bioshock, men er som sagt forskjellige spill. Bioshock er mer opplevelsen og historien enn de beste fightene i verden - men verdt alle kronene. The Walking Dead - så regner jeg med du mener de som er episodeinndelt, og ikke det nyeste "Survival Instinct" som er passe shit :)

Både Bioshock og The Walking Dead episodene er hvertfall solide spill.

Enig der. Historie, dybde, blablabla - til slutt er det ene alene underholdningsverdien som teller og FarCry3 var mye morsommere enn å følge en helt ok historie med et helt ok gameplay som det var i Bioshock. Synes spillet er helt ok, men skjønner ikke hypen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Just Cause 2 må være det morsomste sandkassespillet jeg noengang har prøvd. Det tar ikke seg selv seriøst i det hele tatt, med gale diktatorer, opprørsgrupper, ninjaer(!), atomubåt plassert i innsjø, hemmelige baser, mystisk øy som får alle fly til å krasjlande, fantastiske kjøretøy, og basehopping, mm.; alt i sannsynligvis den største og mest varierte sømløse verdenenen jeg har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...