Gå til innhold

Noen spillentusiaster her?


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

World of tanks er jo en høydare, når man har tid til slikt,

har vel også en uforskammet høy /played på wow men de dagene er over.

har aldri vært noe hardcore gamer men tusla rundt og kosa meg med Azeroth og omegn :p

alt var mye bedre før sies det, men med pandaren så begynte det og bli litt morro igjen, og da fant jeg det for godt og slutte før jeg blei føkka:p for fant veien inn i en guild av type litt for hardcore da min gamle casual guild merga med en anna guild og vips 4 raid nights i uka og hvertfall en hel dag i helga viss ikke var gkick innen 3 uker:p og vips mista mann kontakten med de man var i guild sammen med for man friend lista de jo ikke når man hadde de i guildn:p

også må man ikke glemme minecraft tekkit det er jo morro men tidskrevende så sjelden man får tid til slikt lenger...

for denne treninga tar jo all tid D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clash of Clans er en favoritt om dagen, velger å tenke på det som det beste tower defence-spillet, fremfor det dårligste rt- spillet;)

Da må du joine our clan! 600 trophies minimum.

Heter vel så mye som for Alstad Berzerk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskefeire, endelig skal det games Skyrim, Mass effect og Deus Ex igjen!

Har ikke ferie før på mandagen, men regner med det kan bli litt Skyrim her også. Må få lufta nord warrioeren min med deadric armor, og et par følgesvenner. Blir nok kanskje litt Mass Effect 3 og Borderlands 2 også. Gode tider!

daedric.jpg

(Illustrasjonsbilde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daeidric eier :D, den lille tiden jeg spilte var det var den rustningen det store målet. Husker jeg bevist "slappet av" med in-game-pause-la-det-gå-fort-masse-tid slik at det spawnet nye monstre med Daedric heart oppe i en hule man kunne teleportere seg til.

mehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg den eneste som liker spill hvor jeg kan løpe rundt og hakke/skyte monster i stykker?

Darksiders og GoW er gode eksempler.

Favoritten kommer dog alltid til å være de noe mer koslige Kingdom hearts-spillene :love: :love::love::love: Gleder med enormt til de kommer i ny utgave til ps3!!! :lol:

Har du prøvd det nyeste GoW? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd Bioshock Infinite? Det virker fantastisk bra, i alle fall hvis man skal tro anmeldere. :)

bioshock_infinite_2.jpg

Jeg testet det en time tidligere i dag. Det er veldig bra, men klarte ikke helt å fange oppmerksomheten min. Har du spilt bioshock 1 så har du spilt 2 og 3 også. De fleste vil nok være uenig i meg der men.

Arma 3 derimot! Det er skikkelig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...