Gå til innhold

Gjedtjernet

Medlemmer
  • Innholdsteller

    755
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Gjedtjernet

  1. hvor høy er du ?=) vet ikke hvor mye grunnstyrke du har og heller ikke høyde forhold til vekt, men vil anta du ikke har så mye fett på 52 kg, om hovedpoenget er og legge på deg muskler ville jeg kuttet ut nesten all form for cardio, er strengt tatt ikke nødvendig
  2. mitt bidrag fra tidligere i sommer [ATTACH]123682[/ATTACH]
  3. kan ikke si noe om hva som fungerer optimalt for alle men jeg har hatt god fremgang på 50 % karb - 30 % protein og 20% fett, men for at du evnt skal se om det fungerer må du nok spise litt flere kcal enn det du har skrevet i loggboken din, men tanke på at du også har 4-5 tunge styrketreninger i uka, vet at du kanskje øker kcal vil kroppen klare og bygge muskler og automatisk vil man da se bedre trent ut. just my tip
  4. enig med de fleste her, du ser bra ut. fokuser heller på styrke på hele kroppen og ikke bare en spesifikk part. Da alt det andre former seg så vil også magen komme etter =)
  5. craze selges ikke lenger i sverige.
  6. Nja driver nå litt med hund jeg også, er instruktør trinn 1 driver nå med lydighet og spor, starter med jakttrening også til høsten =) [ATTACH]106236[/ATTACH] Navn: Akira Rase: bordercollie / golden retriver alder 2,5 år Navn: flaggbergets leia aka Ally rase: Working engelsk springer spaniel alder: 9 mnd
  7. Lykke til md og finne navn, ikke alltid like lett. Bruk noe kort og enkelt hunden lett oppfatter Så lenge jg er litt over middels int i hund selv og vurderer malle selv neste år så lurer ut på hvilken kennel du får fra?
  8. PS3 og PC egentlige ikke funnet noen favoritt til ps3, men går mye i COD pc verden er det mest league of legends faktsk =)
  9. sier ikke at planken er heller den beste øvelsen for magen, men og avfeie den og si at den ikke tar på magemusklene er etter min mening, og alle forskningsrapporter jeg klarer og tolke feil, men skal ikke påstå at jeg har rett da jeg ikke er noen ekspert på nettop området. men uansett intressant tema, om statisk trening fungere bra eller dårlig, og kanskje en av moderatorene kan flytte ut postene fra diskusjon og lage en tråd på det? eirich Espen Espelund
  10. hvordan kan du si at planken ikke trener magemusklene for 5 flate øre? planken er en av de beste øvelsene for kjernemusklaturen deriblandt er magen( erector spinae en stor del av det. kjernemusklaturen har du bruk for i alle dine daglige oppgaver, det med at man står rett vil ikke si at man bare blir sterk på og stå rett.
  11. mener fortsatt tråden burde holdes til topic, er det andre problemstillinger som feks kritisering av moderatorens rolle så burde det taes et annet sted, den kan komme folk "utenfra" debatten som har noe konstruktivt å si med tanke på topic. Da alle forumposter er søkbare på feks google. Bare min mening!
  12. Husk også at næringsfordelingen mellom karbs, proteiner og fett også burde være riktig for at det skal fungere opptimalt kanskje greit og legge seg på 2g proteiner per kg kroppsvekt altså i ditt tilfelle 140 g proteiner hver dag, deretter fordele karb og fett så du får det inntaket du skal ha av kcal
  13. I teorien så vil det stemme ja men her kommer jo også individuelle forskjeller inn i bildet hvordan kroppen reagerer på underskudd, nå er ikke 500kcal drastisk så det vil nok gå bra, nøkkelen er tålmodighet
  14. du kan fint ligge på et underskudd på 800-1000 kcal over ganske lang tid, 1 kg fett er vell beregnet til og være ca 7500kcal, så da kan du jo regne ut selv hvor lang tid det vil ta=)
  15. sånne bilder skulle ikke vært lov og legge ut her:/ feil tidspunkt å gå på diet nå føler jeg:P de der er så sykt gode..
  16. Hei helt enig at du ikke burde gå etter et bestemt tall på den fordømte vektskiva. og du har jo allerede gått ned 11-12 kg? det er jo i utgangspunktet bra så hvorfor bare ikke fortsette der ? kondisjon er i hovedsak for og forbedre hjertemuskelaturen og kondisjon, men det som forbrenner mest fett er vell tung styrketrening, du kan jo prøve deg på Starting strengt som er et program som går over 3 dager med fokus på de baseøvelsene som trener hele kroppen. det du burde spise er jo kanskje ren proteinrik mat, med tanke på at du må lage evnt 2 middager trenger du jo ikke, er dere 2 og den
  17. HEi og velkommen =) siden du ønsker og trene 3 dager i uken og er relativt ny forslår jeg du starter med starting strenght programmet, mange bruker det og er veldig fornøyd, mest fokus på baseøvelsene noe som gir deg trening over hele kroppen. Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen og du trenger ikke trene veldig mye kondisjon for og få fjernet evt fett( ser ikke ut som du har så veldig mye men ) og for og få svære muskler må du nok trene veldig mye mer enn det du tenker så det skal du ikke bekymre deg over samt at du må spise min 4 ganger så mye s
  18. Det er sant, du tesster falskt positivt, og er som regel sånne billig tester som blir tatt med rundt på idretts stevner. men ingen grunn til bekymring da du kan kreve og få utvidet test om man skulle være så heldig å teste falskt "positivt"
  19. Poster svaret fra driven sports : No, the formula has never changed, but a lot of people have been duped into purchasing counterfeits: http://drivensports.com/20121105374/Blog/press-release-counterfeit-crazer-in-europe
  20. Du burde virkelig være stolt av dine kunnskaper, stå på
  21. Nå skreiv jg ebay og ikke bodybuildnings hjemmeside Vet om flere som har bestilt fra ebays toppselgere som har fått falske produkter..
  22. hadde aldri bestilr craze fra ebay, da de sliter med at det er folk som selger falske versjoner av craze der og den du linket til er en falsk versjon så da kan du heller ta deg en spiseskje med sukker;)
×
×
  • Opprett ny...