Gå til innhold

Uflinkhetstråden


02-snapper

Anbefalte innlegg

Daglig leser jeg (og sikkert veldig mange andre) en del blogger. Mange viser utelukkende kun det positive (duuh..,ikke gøy ålese om syting) - altså "dagens outfit", "dagens sunne mat", dagens digge mat, dagens trening, skolearbeid, fester osv... Alle de uflinke tingene skrives det lite om. Etter å ha lest litt blogger sitter jeg ofte igjen med en stikkende følelse av at jeg også burde gjort ditten og datten, jeg burdeogså ha trent, gjorte skolearbeid, laget driiiiit sunn pizza og vært sosial.. Men dette er ikke realiteten - hvertfall ikke i min hverdag! Noen dager suger, andre er mindre gode, noen dager er fantastiske..

Så - jeg ville lage en tråd for alle oss patetiske, menneskelige uflinke folk.

Hvilke uflinkheter har du gjort ?!

kan jo begynne med min Lørdag;

Planen; spise super sunn frokost, gå en tur til treningssenteret og på yoga- så bruke dagen på matteoppgaver.

Realiteten: spiste proteinbare, nøtter og kakao... glemte ut tiden og måtte ta buss! Etter yogatimen handla heg inn b- uten å følge handlelista :p Så dro jeg hjem.. fant fram skolebøkene, fikk gjort 2-3 oppgaver..og så.. så spilte jeg Tetris i ikke en time...ikke to... me TRE!

I god tråd om at det finnes andre like "tragisk" og "uflinke" mennesker som meg - så håper jeg vi kan dele det her. :p

(PS: nå er det jo sinnsykt flaut dersom jeg faktisk er den eneste uflinke da.... wææÆÆ!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde på forhånd bestemt meg i går for å IKKE kjøpe godis til kinoen, da vi kom fram var jeg den første til å finne bountyen, og det var den med 3 barer inni! Vi satte oss i kinosalen og ventet på at kinoen skulle begynne, men etter litt kom det en mann inn og sa at de desverre hadde tekniske problemer og at filmen var blitt avlyst. Jaja, så ble det ingen kinofilm, men sjokolade ble det! Trøkka hele driten i meg MENS jeg sykla hjemover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dette ikke blir den nye "Den store syndetråden" gjennomsyret av skyldfølelse og dårlig samvittighet fra alle kanter ;)

Jeg har også started dagen som uflink. Hadde store planer om morgenkardio, men så ut vinduet på snøen som lavet ned og ombestemte meg fort. Sofa, kaffe og bok istedet :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik ser mine søndager ut (HVER søndag, dessverre): dagen ingenting er umulig, skal vaske rommet, rydde i klærne (gjerne gi bort klærne jeg ikke bruker til noe, men ender med å kaste de i stedet i ren latskap), bake, et lass med lekser skal være gjort, planlegge uka, gå tur, ringe slektninger +++. Det hele ender med at jeg skal gjøre så mye at jeg ikke gjør noen ting å heller ligger strak ut på sofaen å ser på dårlig tvserier. Skjønner ikke at i gode og onde dager og cupcake-krigen plutselig blir så morsomt..:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser mine søndager ut (HVER søndag, dessverre): dagen ingenting er umulig, skal vaske rommet, rydde i klærne (gjerne gi bort klærne jeg ikke bruker til noe, men ender med å kaste de i stedet i ren latskap), bake, et lass med lekser skal være gjort, planlegge uka, gå tur, ringe slektninger +++. Det hele ender med at jeg skal gjøre så mye at jeg ikke gjør noen ting å heller ligger strak ut på sofaen å ser på dårlig tvserier. Skjønner ikke at i gode og onde dager og cupcake-krigen plutselig blir så morsomt..:p

YEPP. Hørtes kjent ut..

Min helg so far:

Fredag: Potetgull. Sååå godt var det ikke engang..

Lørdag: nytt potetgull. seigmenn<3

Søndag: det er rester.. la det ligge, eller spise det?

Jeg hadde da tenkt å ikke synde. Eller være uflink. Men det skjer. Og livet går videre. For første gang i mitt liv har jeg heller ikke dårlig samtittighet heller..

Så jeg tipper jeg spiser det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEPP. Hørtes kjent ut..

Min helg so far:

Fredag: Potetgull. Sååå godt var det ikke engang..

Lørdag: nytt potetgull. seigmenn<3

Søndag: det er rester.. la det ligge, eller spise det?

Jeg hadde da tenkt å ikke synde. Eller være uflink. Men det skjer. Og livet går videre. For første gang i mitt liv har jeg heller ikke dårlig samtittighet heller..

Så jeg tipper jeg spiser det :D

Så godt å høre, hehe :D livet er for kort til å ha dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver helg:

Skal alltid: Få unna det jeg aldri orker i hverdagene. Rydde, vaske, papirarbeid. Skal være så effektiv atte, og jeg skal ihvertfall IKKE spise mer godis enn godteposen min og ikke trekke den langt ut på søndagene med mat jeg ikke skal spise.

Blir alltid:

Fredag: Slapp aaaav Velvet. Det er jo fredag, du har hele helgen!

Lørdag: Orker ikke. Tar det i morgen. Momsemomsegomlegomle, måhamersnop, nærmeste butikk takk

Søndag: Sukkerhangover, har jeg INGENTING å spise? Snokesnokeiskapene, mamma har sikkert nugatti. Hva var det egentlig jeg skulle gjøre?

Mandag: Ingenting er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...