Gå til innhold

Uflinkhetstråden


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandagsmorran, jeg sitter og ser på Dr. Phil :D

Det gjorde jeg også, men jeg gikk på en tredemølle samtidig:p

Deloaduke. Skulle trene med 50% vekter, ingen baseløft, gå langkjøring og tøye goooodt ut. Begynte veldig fint med vektene, selv om jeg følte meg latterlig med de rosa manualene og sånn. Gikk på mølla. Gikk i 41 minutter og dro avgårde. znooooork

Skulle også male sminkebordet mitt som jeg skulle gjøre siden august. Har nå malt litt dann og vann. Vi er dog snart i mars og det blir nok ikke malt ferdig med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad når jeg ser denne tråden:) Har sittet på fb og tenkt for meg selv, "hva skal det bli av meg? Se på disse menneskene som studerer, jobber, trener, lager mat OG har tid til å være sosiale". :p for en perfekt gjeng liksom.... Men så ser jeg dette og bare "det skal nok bli noe av meg også" ;)

Sure it does :D Det er så fint at vi er menneskelige alle sammen :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle stå opp kl.10 for å trene - sto opp kl.12 og dro ikke for å trene :p

Skulle montere spisebordet og stolene (som jeg endelig har kjøpt etter 6 mnd uten) - bordet står flatpakket i gangen, og stolene ligger i bagasjerommet i bilen.

Initiative, where art thou?

Får lyst til å skrive at du kan betale noen til å gjøre det for deg, men du får la det stå flatpakket frem til du plutselig trenger det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lyst til å skrive at du kan betale noen til å gjøre det for deg, men du får la det stå flatpakket frem til du plutselig trenger det :p

Kan jo eventuelt belønne meg selv om jeg monterer det :p Jeg har klart meg lenge uten, så tror jeg klarer meg en stund videre (og ja, det er denne tankegangen som hindrer monteringen) :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå opp kl.10 for å trene - sto opp kl.12 og dro ikke for å trene :p

Skulle montere spisebordet og stolene (som jeg endelig har kjøpt etter 6 mnd uten) - bordet står flatpakket i gangen, og stolene ligger i bagasjerommet i bilen.

Initiative, where art thou?

Det er merkelig hvor vanskelig det er det der ass.. Ting som ligger RETT foran nesa på deg, og så klarer man ikke gjøre det likevel. SKjønner det ikke helt selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt meg til en lei uvane med å skru av vekkerklokken og komme med "gode" unnskyldninger til meg selv for å slippe å gå på forelesning. Tenker HVER kveld at "I morgen SKAL du stå opp og gå på forelesning!"... Men så kommer morgenen da, også blir det aldri noe av.. Merker det stresser meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt meg til en lei uvane med å skru av vekkerklokken og komme med "gode" unnskyldninger til meg selv for å slippe å gå på forelesning. Tenker HVER kveld at "I morgen SKAL du stå opp og gå på forelesning!"... Men så kommer morgenen da, også blir det aldri noe av.. Merker det stresser meg litt.

Signerer denne jeg... Og legger til at jeg SKAL lese mye i morgen... Pling dagen over nada gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor på en båt, og bruker den fine fellesgarderoben på marinaen fremfor det 1 kvadrat store badet på båten år.

Hadde en pose med shampoo, ansiktsrens og dusjsåpe. Glemte den igjen / mistet den / borte vekk

Hadde heldigvis en resevererens til ansiktet (og såpe og shampoo) Den ble plutselig sporløst borte etter to dager. Glemte den vel igjen og noen andre ar tatt den.

I påvente av ny ansiktsrens fra amazon bruker jeg en saltskrubb som er beregna på kroppen. Den knuste i tusen knas i dusjen etter to dager.

Uflink /klønete / Surrehue :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er et veldig stort fokus på flink/uflink for tiden? De aller fleste har både gode og dårlige dager. Min mening er at ved å fokusere for mye på en av kategoriene gjør man det bare vanskeligere for seg selv. Ingen er perfekte. Dessverre. Heldigvis. Pust inn og ut og slutt å tenke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...